Також з Гонконгу ставки зросли на 14% до Північної Америки до 5,80 доларів США за кг і 9,7% до Європи по 4,26 дол./кг.
Агенція Freightos FAX показує більші стрибки: ставки з Південної Азії до Північної Америки підскочили на 12,5% з початку жовтня. Спостерігалося значне зростання на 21% з Південної Азії до Європи – у категорії від 100 кг до 300 кг.
«Фактично з кінця вересня тарифи на авіаперевезення зростали щотижня. Це почалося з Північної Америки, з деякими значними підвищеннями протягом жовтня. Потім тарифи на авіаперевезення до Європи поступово зросли, але за останні кілька тижнів тенденція прискорилася», - прокоментував ситуацію один з експедиторів, що бажав залишитися анонімним.
«Попереднє бронювання стало обов’язковим. Це рідко можна побачити, але останнім часом у Шанхаї більші вантажі коштують дорожче, ніж менші, що вказує на те, що деяким авіакомпаніям стає важко приймати великі партії», – додав він.
Водночас багато роздрібних торговців США спостерігали, як товарні запаси нарешті суттєво скоротилися в першому півріччі після тривалого періоду надлишків. Запаси магазину DIY Lowe впали приблизно на 10% у першому півріччі. Така ж картина у Home Depot.
Запаси Target впали більш ніж на 17%. Walmart зафіксував менше падіння, лише на 5,3%, а Procter & Gamble, тим часом, збільшив свої запаси на складах на 13%.