Так, лише протягом тижня тарифи на авіаперевезення з Китаю до США зросли на 14% до 5,91 дол. США за кг, а в Європу – на 11% до 4,61 дол. США за кг. Ці дані надали в агенції TAC. Як стверджують фахівці, у нинішній ситуації лише електронна комерція сприяє подорожчанню транспортних послуг, натомість сектор В2В жодним чином за збільшує обсяги генеральних вантажів.
Серед іншого, Суфіан Дахер з компанії McKinsey зазначила, що останнім часом такі інтернет-ресурси, як TikTok, стають дедалі більш важливими на глобальному логістичному ринку. Зокрема, цей китайський розповсюджувач відеороликів від початку року допоміг продати через інтернет-магазини товарів на 20 мрд доларів США. Це учетверо більше, ніж у 2022 році, уточнює експерт.
З іншого боку, головні гравці на ринку електронної комерції давно вже пробують покладатися на власні транспортні мережі. Зокрема, літаки купували Amazon та Alibaba. Проте усі інші використовували транспорт класичних авіакомпаній.