IRU підтримує зусилля ЄК щодо подальшої пропозиції рішень щодо скорочення викидів забруднюючих речовин для транспортних засобів, заснованих на всіх технологіях, включаючи двигун внутрішнього згоряння. Однак у союзі стурбовані тим, що суворість норм пропозиції Euro 7 може в деяких випадках вимагати повної модернізації транспортних засобів з серйозними фінансовими наслідками, які є абсолютно невідповідними фактичним вигодам.
IRU також з обережністю ставиться до включення шин та гальм у сферу дії правил Euro 7. Незважаючи на важливість розгляду всіх частин транспортного засобу, що виділяють забруднюючі речовини, у пропозиції відсутня ясність щодо взаємодії між основними компонентами, такими як двигун, та другорядними частинами, такими як шини та гальма при класифікації транспортного засобу Euro 7.
За його словами, бізнесу потрібна правова визначеність, щоб надалі робити інвестиції.
У IRU додали, позитивним моментом є те, що Euro 7 спрощує процедури випробувань та підвищує ефективність роботи водіїв та транспортних операторів за рахунок розширення цифрових технологій, пов'язаних із безперервним моніторингом викидів. Але доступ до бортових даних для цілей такого моніторингу все ще незрозумілий і потребує уточнення в законодавстві, що готується.