Завантаження...

Страйк водіїв перетворився на повсякденне життя

Страйк водіїв перетворився на повсякденне життя

Як повідомляє видання, настрій у більшості водіїв пригнічений. Вже майже два тижні прямих розмов не було, сторони конфлікту продовжують звинувачувати одне одного. Так, представник Agmaz, Luk-Maz та Imperia заявив, що акція у Грефенхаузені не була страйком, оскільки водії були не працівниками, а підрядниками, які, з погляду компанії, вимагали «викуп» за вантажівки.

 

За її словами, компанія передала всі документи, які підтверджують звітність прокурору.

Тим часом у Грефенхаузені водії стоять невеликими групами та курять, доки інші грають у карти. Володимир Пілауріс сидить навпочіпки на дерев'яній балці і сперечається з одним зі своїх колег, поруч із ним банку з маринованим перцем, кілька огірків, картопля та цибуля - залишки їжі, привезеної німецькими профспілковими діячами кілька днів тому. Він махає кулаком у відповідь на останні події у трудовій суперечці з приводу невиплати заробітної плати, і вважає обурливим, що підприємець, який п'ять місяців не виплачував йому зарплату, тепер подав скаргу на всіх страйкуючих водіїв за вимагання.

 

У сусідній вантажівці Шухрат Рарімов дивиться у свій мобільний телефон і обмінюється інформацією з колегами, один з них лежить далі на імпровізованому ліжку і дрімає, інший присів на балку і дивиться в простір. Шухрат Рарімов каже, що йому не платять уже два місяці, і що довше триває страйк, то більше він переживає.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.