Як повідомляє видання, настрій у більшості водіїв пригнічений. Вже майже два тижні прямих розмов не було, сторони конфлікту продовжують звинувачувати одне одного. Так, представник Agmaz, Luk-Maz та Imperia заявив, що акція у Грефенхаузені не була страйком, оскільки водії були не працівниками, а підрядниками, які, з погляду компанії, вимагали «викуп» за вантажівки.
За її словами, компанія передала всі документи, які підтверджують звітність прокурору.
Тим часом у Грефенхаузені водії стоять невеликими групами та курять, доки інші грають у карти. Володимир Пілауріс сидить навпочіпки на дерев'яній балці і сперечається з одним зі своїх колег, поруч із ним банку з маринованим перцем, кілька огірків, картопля та цибуля - залишки їжі, привезеної німецькими профспілковими діячами кілька днів тому. Він махає кулаком у відповідь на останні події у трудовій суперечці з приводу невиплати заробітної плати, і вважає обурливим, що підприємець, який п'ять місяців не виплачував йому зарплату, тепер подав скаргу на всіх страйкуючих водіїв за вимагання.
У сусідній вантажівці Шухрат Рарімов дивиться у свій мобільний телефон і обмінюється інформацією з колегами, один з них лежить далі на імпровізованому ліжку і дрімає, інший присів на балку і дивиться в простір. Шухрат Рарімов каже, що йому не платять уже два місяці, і що довше триває страйк, то більше він переживає.