Завантаження...

Стосунки України із європейськими сусідами почали нагадувати американські гірки

Стосунки України із європейськими сусідами почали нагадувати американські гірки

Днями країна попросила продовжити заборону на імпорт українського зерна і водночас підписала з Україною документ про збільшення імпорту та експорту залізницею. У нормальні мирні часи ці дії могли б видаватися такими, що повністю суперечать одна одній. Але ми живемо в умовах війни.

 

Угоду було підписано між двома національними залізничними компаніями Polskie Koleje Państwowe (PKP) та Укрзалізницею (UZ). Як зазначає УЗ, цим документом запроваджено дві нові політики. 

 

Сторони домовилися, що перевалку вантажів на розривах колії здійснюватиме оператор, який здає вантаж, тоді як раніше це завжди вирішував перевізник, який приймає. Крім того, послуги тяги між станціями пропуску тепер рівноправно надаватимуть УЗ та ПКП. Нарешті, в документах йшлося про співпрацю двох компаній у сфері управління інфраструктурою.

 

Угода, підписана PKP та UZ для збільшення імпорту та експорту залізницею, була першою у своєму роді з 1994 року. Крім того, УЗ обрала Польщу для своєї першої міжнародної дочірньої компанії UZ Cargo Poland , відкритої менше двох місяців тому. 

 

Незважаючи на все це, між двома країнами все ще існує напруженість, коли йдеться про зерно та різні інші продукти харчування, які Україна більше не може експортувати через свої порти. Польська заборона на імпорт зерна з України, була вперше запроваджена у квітні і має бути скасована 15 вересня. Проте минулого тижня Польща дала зрозуміти, що готова продовжити його до кінця року. І тоді, і зараз Польща не єдина країна, яка вводить заборону на імпорт українського зерна.

 

Болгарія, Румунія, Угорщина та Словаччина приєдналися, заявивши, що ця ініціатива спрямована на захист інтересів їхніх фермерів. Українське МЗС оперативно відповіло п'ятірці країн, визнавши прохання про продовження заборони на імпорт зерна «категорично неприйнятним». Тепер залишається побачити, чи залучаться європейські інституції, які вже перебувають під тиском, для деескалації ситуації.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.