Завантаження...

Ставки на автоперевезення зерна сезонно зросли

Ставки на автоперевезення зерна сезонно зросли
 
 

Ставки фрахту автомобілів-зерновозів демонструють зростання у вересні-жовтні 2020 року на тлі сезонного збільшення попиту в зв'язку зі збиральною кампанією пізніх культур.

 

Оскільки автомобільний транспорт бере на себе весь обсяг вантажопотоку з полів, вантажовласники змушені підвищувати тарифи, щоб забезпечити своєчасний вивіз врожаю, повідомляє Zernovoz.ua.

 

"Незважаючи на позитивну динаміку, ставки фрахту в жовтні нижчі на 25,4% порівняно з 2019 роком", - констатують експерти.

 

Факторів, що стримують подальше зростання тарифів, на думку аналітиків, є декілька:

 

1. Зниження вартості дизпалива. Дрібногуртові партії на базисі "Коростень" в жовтні 2020 року торгувались по 16,35 грн./літр проти 23,86 грн./літр в аналогічному періоді 2019 року (-31,5%). Середня роздрібна ціна по Україні в жовтні 2020 року теж на 17,0% нижча за відповідний період минулого року. Але якщо в попередні роки цей фактор мав низький вплив на динаміку ставок, то протягом 2020-го є зростання кореляції.


2. Зниження валових зборів основних сільськогосподарських культур, а також розтягнутість в часі збиральної кампанії, як ранніх так і пізніх культур, знизили пікові навантаження на логістичні канали.

 

3. Скорочення частки автотранспорту в експортному вантажопотоці. Протягом трьох останніх місяців спостерігається перерозподіл в бік збільшення питомої ваги залізниці на маршрутах доставки зернових та олійних культур з регіонів до портових терміналів.

 

4. На ринку існує профіцит автомобілів зерновозів. Таку впевненість висловлюють учасники ринку. Згідно з опитуванням опитування, яке експерти провели на старті збирання пізніх культур, майже 90% респондентів вважає, що на ринку існує профіцит автомобілів-зерновозів.

 

"Гостроти ситуації також додає факт повернення в країну частини водіїв вантажного транспорту, які працювали в ЄС, але через локдауни втратили роботу. Як наслідок, частина зерновозів, які до цього простоювали через відсутність кваліфікованих водіїв, тепер виходять у рейси збільшуючи пропозицію вільного транспорту", - пояснюють експерти.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.