Завантаження...

Ставки на автомобільні перевезення в Європі зростають

Ставки на автомобільні перевезення в Європі зростають

Тарифи на європейські автомобільні перевезення у другому кварталі 2021 року зросли на 3,2% в річному обчисленні, повідомляють аналітики Transport Intelligence (TI) і Upply.

 

Експерти підрахували, що середня ставка в період з квітня по червень 2021 року склала 1 147 євро (для порівняння, в перші три місяці 2021 року вона дорівнювала 1 118 євро).

 

Середня ставка за кілометр в Європі у другому кварталі склала 1,6 євро (+0,9% до показника першого кварталу 2021 року). Аналізуючи основні європейські маршрути, аналітики TI і Upply помітили, що ставки зросли на 0,4% (до 1,77 євро/км), а на зворотному маршруті - на 1,4% (до 1,43 євро / км). Більш помітне зростання ставок на зворотних маршрутах вказує на те, що економіка відновлюється після кризи і попит на транспорт зростає, чого не було в розпал пандемії - тоді багато вантажівок поверталися порожніми.

 

Підвищення тарифів на європейські автомобільні перевезення є наслідком поліпшення економічної ситуації на Старому континенті. У другому кварталі більшість європейських країн зняли обмеження, пов'язані з пандемією, що призвело до зростання обсягів споживання. В результаті Європейська комісія переглянула прогноз економічного зростання в ЄС в цьому році з 4,2% до 4,8%.

 

Не можна забувати і про вплив зростання цін на паливо, а також пертурбації в ланцюжках поставок. Аналітики TI вказують на проблему дефіциту напівпровідників, що негативно позначається на зростанні виробництва в окремих категоріях промисловості (особливо в автомобільній промисловості). В результаті перевізникам доводиться чекати нових вантажівок протягом багатьох місяців, що, в свою чергу, впливає на пропозицію транспортних потужностей. Це, в свою чергу, відбивається на підвищенні ставок.

 

Ще однією проблемою в ланцюжках поставок, що впливає на транспортні ціни, є перевантаженість європейських портів, що призводить до того, що перевізники можуть диктувати умови вантажовідправникам. В результаті ставка на маршруті Дуйсбург - Роттердам, наприклад, зросла на 5,3% відсотка.  

 

Що стосується другої половини року, то у експертів немає хороших новин для вантажовідправників і споживачів: «До кінця року ринок автомобільних перевезень Європи опиниться під тиском. Збільшення попиту в третьому і четвертому кварталах через «Чорну п'ятницю» і сезон відпусток, ймовірно, підвищить ставки на ринку з високим попитом на транспортні потужності. А завантаженість портів може призвести до ще більш високих і дуже нестабільних тарифів на маршрутах з європейських портів», - сказав Томас Ларье, керівник відділу даних і досліджень Upply.

 

Крім того, все ще залежить від розвитку ситуації з пандемією і від того, як варіант Delta Covid-19 вплине на загальну економічну ситуацію в Європі.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.