Компанія VTG AG представила інноваційне рішення, що дозволяє переміщати на залізницю напівпричепи, які не пристосовані для завантаження краном.
Інформацію опублікувала прес-служба компанії.
Унікальна технологія отримала назву roadrailLink (r2L). Завдяки винайденому рішенню, оператори отримали можливість перевантажувати на рейки навіть ті напівпричепи, які досі не підходили для інтермодальних перевезень.
RoadrailLink підвищить привабливість комбінованих перевезень і знизить екологічне навантаження на навколишнє середовище, повідомляють розробники.
Партнери вже провели успішні випробування технології в Тілбурзі, Нідерланди, де клієнт VTG і оператор терміналу GVT випробували вантажно-розвантажувальну технологію VEGA roadrailLink і тепер запустили її в експлуатацію.
Головна її особливість - повністю оцинкована платформа, яку можна перевантажувати на стандартні вагони-платформи за допомогою термінального крана або річстакера. Платформа r2L не вимагає використання рамп або іншого обладнання, тому напівпричепи можна легко завантажувати і розвантажувати із залізничних вагонів.
Перевагою є й швидкий час завантаження: завантаження одного напівпричепа займає від 5 до 8 хвилин.
Крім того, завдяки лазерному вимірюванню відстані, участь людини в процесі навантаження напівпричепа зводиться до мінімуму: водій термінального тягача може використовувати лазерний вимірювач, щоб визначити точне місце вивантаження напівпричепа, не залишаючи кабіну автомобіля. Таким чином, навантаження напівпричепа на залізничну платформу відбувається дуже швидко, дуже точно і дуже безпечно.
Технологію r2L вже можна використовувати на більш ніж 90% всіх європейських терміналів.