Завантаження...

Сонячні панелі на... напівпричепах

Сонячні панелі на... напівпричепах
Scania R 500 4x2 Highline із напівпричепом із сонячними панелями

Scania розпочала роботу над напівпричепом на сонячній панелі для живлення гібридних вантажівок.


Автовиробник покрив борти та дах 18-метрового напівпричепа сонячними панелями загальною площею 140 кв. Сонячні панелі в Швеції вироблятимуть 14000 кВт-год на рік. Випробування, проведені у Швеції, свідчать про можливу економію пального на 5-10% і вдвічі більше на сонячному півдні Іспанії. "Раніше сонячні батареї використовували на човнах і караванах, а потім лише для живлення допоміжних пристроїв у транспорті, таких як холодильники та плити, а не самої трансмісії", - підкреслює керівник досліджень і розробок Scania Ерік Фалькгрім.

 

У рамках проекту також буде досліджено, чи може причіп подавати електроенергію в загальноміську мережу, коли акумулятори повністю заряджені та автомобіль стоїть на стоянці, наприклад у вихідні дні.

 

Транспортний засіб буде використовувати у повсякденній роботі шведський перевізник Ernst Express, який співпрацював із Scania під час випробувань першої у світі електричної пантографічної дороги.

 

Проект публічно фінансується шведським інноваційним агентством Vinnova, і, крім Scania та Ernst Express, у проекті також бере участь компанія з виробництва сонячних батарей, Midsummer, Уппсальський університет та енергетична компанія Dalakraft.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.