Scania розпочала роботу над напівпричепом на сонячній панелі для живлення гібридних вантажівок.
Автовиробник покрив борти та дах 18-метрового напівпричепа сонячними панелями загальною площею 140 кв. Сонячні панелі в Швеції вироблятимуть 14000 кВт-год на рік. Випробування, проведені у Швеції, свідчать про можливу економію пального на 5-10% і вдвічі більше на сонячному півдні Іспанії. "Раніше сонячні батареї використовували на човнах і караванах, а потім лише для живлення допоміжних пристроїв у транспорті, таких як холодильники та плити, а не самої трансмісії", - підкреслює керівник досліджень і розробок Scania Ерік Фалькгрім.
У рамках проекту також буде досліджено, чи може причіп подавати електроенергію в загальноміську мережу, коли акумулятори повністю заряджені та автомобіль стоїть на стоянці, наприклад у вихідні дні.
Транспортний засіб буде використовувати у повсякденній роботі шведський перевізник Ernst Express, який співпрацював із Scania під час випробувань першої у світі електричної пантографічної дороги.
Проект публічно фінансується шведським інноваційним агентством Vinnova, і, крім Scania та Ernst Express, у проекті також бере участь компанія з виробництва сонячних батарей, Midsummer, Уппсальський університет та енергетична компанія Dalakraft.