Нове дослідження, проведене компанією Bosch, показує, що оснащення вантажних автомобілів системами утримання на своїй смузі руху може значно знизити кількість аварій і мінімізувати їхні наслідки.
Про це пише видання Heavy Duty Trucking.
Під час дослідження дорожньо-транспортних пригод під назвою "Безпека + підвищений комфорт водія: керівництво по системах ADAS для комерційних автомобілів" компанія Bosch виявила, що використання систем допомоги водієві у вантажівках класів 7 і 8 може знизити фінансовий збиток від аварій до $0,04 за милю, або $3,7 тис. на рік за великовантажний автомобіль.
У рамках дослідження фахівці Bosch проаналізували доступні дані про дорожньо-транспортні пригоди, щоб виявити зв'язок між типами транспортних засобів та серйозністю аварій. Були вивчені ДТП, наслідки яких можна було мінімізувати або повністю уникнути за умови використання систем допомоги водієві, зокрема LCA (допомога при зміні смуги руху) і LKS (допомога при утриманні смуги руху).
За даними дослідження, завдяки використанню цих функцій, травми в результаті аварій за участю вантажівок класів 7 і 8 можуть бути знижені на 23%, а смертність - приблизно на 19%.
Крім того, передбачається, що системи допомоги при зміні й утриманні смуги руху можуть скоротити матеріальні збитки від ДТП на 35%, у випадках, коли вантажний автомобіль є винуватцем цих аварій. Дослідження показує, що навіть при передбачуваній 50% ефективності економія від систем допомоги водієві може скласти більше $9 тис. на вантажівку за п'ять років.
"Врешті-решт, неможливо визначити справжню цінність, коли вдається уникнути травм або смертельних випадків в результаті дорожньо-транспортних пригод. Технології безпеки, такі як LCA і LKS, допомагають знизити кількість аварій, що є кінцевою метою у всій галузі комерційного транспорту", - підсумовує Кевін О'Кіф, президент філії Bosch в Північній Америці.