На маршрутах між Азією та Європою доплата буде меншою – лише 25 євро за TEU, оскільки поза межами європейських вод згадана система торгівлі викидами не діє. Однак, якщо йдеться про рефрижераторні контейнери, сума подвоюється та становить 48 євро.
Як пояснюють експерти, такі тарифи формуються, виходячи з поточної ринкової вартості викидів одної тонни окису вуглецю – 90 євро. Утім, представники компанії-перевізника нагадують, що остаточні суми будуть оголошені тільки у листопаді цього року.
Ще одним наслідком додаткової оплати може стати те, що значна частина перевалки буде переміщена з європейських портів до Суецу чи інших хабів, які знаходяться поблизу берегів Європи, але не входять у зону дії європейського законодавства. Скоріш за все, найбільше постраждають Пірей і Альхесірас.
«Деякі аспекти законодавства ЄС щодо торгівлі торгівлею ще не завершено, наприклад, список портів, які вважаються портами перевалки, буде опубліковано до кінця 2023 року та може переглядатися кожні два роки», – заявив перевізник.