Так звану систему естафетних маршрутів для автовантажівок компанія Trucksters, яка має головний офіс у Мадриді, взялася розробляти, не зважаючи на те, що ідея належить зовсім не їй. Мова йде про організацію роботи водіїв-далекобійників таким чином, що відпрацювавши унормовані 9 годин, вони отримали можливість набагато частіше проводити вечори у колі своєї родини.
Як пояснив представник компанії Хосе Анхель, водії вантажівок в результаті отримують «значно кращу якість життя», а вантажі рухатимуться дорогами Європейського Союзу практично без зупинок.
За словами Санса, «естафета» вже практикується в автотранспортній галузі. Проте досі існує у якомусь зародковому стані – на стадії тестування чи пілотного проекту. Але для фахівців цілком очевидно, що нову систему організації праці давно вже пора запроваджувати у широкомасштабному плані.
Проблема лише в тому, щоб забезпечити реальний обмін автомобілями чи напівпричепами у ключових точках та залучити для цього процесу якомога більше учасників. Тож необхідна спеціальна платформа. Тоді водій може, наприклад, 4,5 години їхати в одному напрямку, а далі стільки ж часу рухатися у зворотному та потрапляти додому. Окрім того, «естафетні перевезення» допоможуть більш активному використанню електричних тягачів на далеких маршрутах. Потрібно лише, щоб в опорних точках завжди перебував інший водій зі свіжими силами та інший трак із зарядженим на 100% акумулятором.
Мартін Вітт, президент Volvo Venture Capital, сказав: «Естафетні системи можуть забезпечити надійну структуру для електрифікації далекомагістрального транспорту, а також для автономних рішень у майбутньому. Ми вражені тим, чого вже досягла Trucksters, і бачимо, що Volvo Group може допомогти додати стратегічну цінність розвитку бізнесу».