Зокрема, адміністрації обох портів, які відіграють важливу роль у глобальному судноплавстві, підписали меморандум про взаєморозуміння щодо створення зеленого та цифрового коридору під час саміту міст світу, який раз на два роки відбувається у Сінгапурі.
Документ передбачає, що перші екологічно чисті судна почнуть постійно курсувати між портами з 2027 року, а надалі вони поступово замінять кораблі, які працюють на викопному паливі. Крім того, як найбільші у світі бункерні центри, порти у Сінгапурі та Роттердамі мають намір створити широку коаліцію вантажовідправників, постачальників палива та інших компаній для спільної роботи у цьому напрямку. Наразі розглядається активне використання водневого палива, аміаку та синтетичного метану.
Це дозволить проекту зеленого та цифрового коридору підвищити довіру інвесторів, залучити зелене фінансування та розпочати спільні пілотні проекти, провести випробування сучасних зелених та цифрових технологій та запроваджувати їх, як йдеться у спільній заяві адміністрацій портів.
Раніше про бажання створити у майбутньому зелені судноплавні коридори заявляли у портах Лос-Анджелеса, Шанхаю, Антверпена та Монреалю.