Компанія Siemens оголосила про відкриття третьої системи з підвісними електромережами eHighway на ділянці німецької федеральної траси B 462.
Консорціум Siemens Mobility і SPL Powerlines Germany офіційно відкрив систему eHighway на федеральній трасі B 462 між Куппенгаймом і Гаггенау (Німеччина). Технологія eHighway, розроблена компанією Siemens Mobility, забезпечує вантажівки електроенергією через підвісну контактну лінію, яка використовується безпосередньо для живлення вантажівки і зарядки її акумуляторів.
«Підвісна контактна лінія, добре зарекомендувала себе в пілотних випробуваннях на шосе, може бути основою екологічно безпечних вантажних перевезень автомобільним транспортом. Функціонуючи як динамічна зарядна інфраструктура, система eHighway підтримує різні технології електроприводу і доповнює стаціонарну зарядку. Нова система, встановлена на шосе в долині Мурга, є важливим етапом для підтвердження експлуатаційної зрілості системи і отримання подальшого практичного досвіду перед більш масштабним впровадженням системи», - каже Хассо Грюньес, керівник напрямку eHighway в Siemens Mobility.
Мережа автомобільних доріг в долині Мурга, відома як eWayBW, дозволяє вперше випробувати технологію на трасі з крутими поворотами і мостами. П'ять вантажівок будуть використовувати для регулярних тестових поїздок в обох напрямках по маршруту протяжністю близько 3,4 км.
Нині технологію eHighway від компанії Siemens Mobility тестують на трьох громадських дорогах Німеччини. Крім нової системи, встановленої на федеральній трасі B 462, пілотні проекти реалізують на федеральному автобані A5 поруч з аеропортом Франкфурта і, а також на магістралях A1 між розв'язками Райнфельд і Любек.
Влада країни підтримує подальше розширення системи: за рекомендацією Національної платформи майбутнього мобільності (NPM), до 2030 року в Німеччині слід електрифікувати близько 4 тис. км доріг. Це допоможе країні досягти цілей зі скорочення викидів парникових газів у транспортному секторі на 40%, вважають в організації.