Завантаження...

Швейцарський перевізник здійснив рекордний рейс на електровантажівці

Швейцарський перевізник здійснив рекордний рейс на електровантажівці

За заявою компанії, рекордний рейс із Швейцарії до Валенсії і назад був успішним. Volvo FH Electric доставив з Іспанії до Цюріха 20 тонн апельсинів, проїхавши понад 3 тис. км, не використавши жодної краплі дизельного палива. На такий рекордний маршрут на електровантажівці поки що ніхто не наважився.

Електричну фуру з Іспанії зустрічали співкеруючий директор Krummen Kerzers Петер Круммен та власник та керуючий директор Casa del Mas Борис Йост.

Перевізник зазначив, що його компанія вже багато років перевозить свої цитрусові вирощені Casa del Mas.

 

У компанії також заявили, що «можливість здійснити таку спробу рекорду в реальних умовах потребує не лише точного планування, а й тісної співпраці між замовником та транспортною компанією». Численні пошуки в Google Maps показали, що поїздка з Керцерса до Барселони в принципі здійсненна, але останні 450 кілометрів до муніципалітету Канальс утруднені, тому що там лише кілька зарядних станцій, до яких також важко дістатися вантажівкою. Іспанські колеги, у яких попросили підтримки у здійсненні цього проекту, в один голос заявляли, що він неможливий. Деякі перевізники пропонували допомогу колегам зі Швейцарії у вигляді надання дизельних машин, якщо електровантажівка «застрягне».

 

Керівництво перевізника дійшло висновку, що для встановлення рекорду необхідний водій з міцними нервами, який уважно стежитиме за витратою енергії, топографією, зустрічним вітром і періодами відпочинку, при необхідності звертатися в службу підтримки Ionity, а також «насолоджуватися поїздкою».

Вибір зупинився на Балінті Шнеллі, який працює у Krummen Kerzers вже п'ять років. За заявою керівництва він є «сміливим хлопцем», який ніколи раніше не водив електровантажівку і ніколи не був в Іспанії. Проте чоловік явно підходить для цієї місії. Він швидко освоївся з автомобілем, детально вивчив маршрут і заздалегідь спланував час водіння та відпочинку.

 

Як розповів Балінт Шнелл під час маршруту, він по-справжньому нервував єдиний раз, коли незадовго до пункту призначення у нього залишалося кілька відсотків заряду, а в кабіні нічого не працювало. Але загалом він набув позитивного та цінного досвіду.

Зі сміхом він розповідає, як італієць хотів поміняти духи на дизельне паливо на зупинці для відпочинку, і йому спочатку довелося показати зарядний кабель, перш ніж він відмовився від своєї спроби розжитися пальним.

 

Поїздка до Іспанії зайняла на день більше, ніж на дизельній вантажівці, витрати на пальне вищі, а планування інтенсивніше. Петер Круммен сам організовував поїздку та постійно стежив за поведінкою автомобіля через систему моніторингу транспорту.

У компанії впевнені, що з розширенням мережі станцій зарядки електромобілів на європейських автомагістралях та розвитком акумуляторних технологій електровантажівки також відіграватимуть важливу роль у перевезеннях на далекі відстані.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.