Завантаження...

Швеція: політики раптом згадали про страйк водіїв у Гріфенхаузі

Швеція: політики раптом згадали про страйк водіїв у Гріфенхаузі

Петер Лундгрен звернувся до Європейської комісії (ЄК) з проханням відвідати та перевірити офіс у Польщі.

 

Він також звернувся до ЄК із такими питаннями:
- чи має намір Комісія зробити свій внесок у пошук рішення і покласти край плачевному становищу водіїв вантажівок у Грефенхаузені?
- чи може Комісія підтримати зусилля щодо об'єднання всіх зацікавлених сторін, включаючи компанії в ланцюжку поставок, які мають договірні відносини з Mazur, для вирішення проблеми якнайшвидше?
- що Комісія має намір зробити, щоб зупинити експлуатацію громадян третіх країн на ринку праці ЄС?

 

Від імені Європейської комісії Адіна Валеан заявила, що ЄК уважно стежила за протестами у Грефенхаузені, які зараз закінчились. 7 серпня 2023 року Комісія надіслала польській владі лист із запитом про вжиті заходи, особливо щодо цієї компанії, і дізналася, що польська влада провела офіційні перевірки та були застосовані фінансові та нефінансові санкції, що призвело до відкликання ліцензії у двох компаній через втрату гарну репутацію. Під час кризи управління праці ЄС запропонувало свою підтримку в організації інспекцій та контролерів, а також провело інформаційну кампанію, спрямовану на працівників сектору важких транспортних засобів у Польщі та Німеччині.

 

ЄК опублікувала керівництво, прийняла вторинне законодавство та запровадила загальнодоступний інтерфейс, підключений до Єдиної ринкової інформаційної системи, для розміщення водіїв у секторі автомобільного транспорту, що дозволяє компаніям подавати декларації про розміщення, а компетентні органи можуть їх перевіряти.

 

Насамкінець Адіна Валеан повідомила, що ЄК ретельно перевіряє транспозицію відповідної директиви державами-членами. Європейське управління праці також приділяє пріоритетну увагу наданню інформації та навчанню наглядових органів та заохочує співпрацю між наглядовими органами та спільні придорожні перевірки та інспекції.

 

Коментуючи відповідь ЄК, Петер Лундгрен заявив, що єдине покарання, яке зазнала Mazur Grouр - це відкликання двох ліцензій. Тому він направив до Єврокомісії додатковий запит, на які досі чекає відповідь.

На підтвердження своїх слів він навів останні статистичні дані, згідно з якими у 2023 році Польща видала 106 599 дозволів, тоді як Швеція – 3.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.