Завантаження...

Штучний інтелект та цифрові технології скоротять час міжнародних перевезень

Штучний інтелект та цифрові технології скоротять час міжнародних перевезень

Глобальна вартість штучного інтелекту у транспортному секторі досягне майже 14,8 млрд доларів США до 2030 року, а середньорічний приріст у період 2022-2023 років становитиме майже 23%  згідно звіту аналітичної компанії Precedence Research. Революція штучного інтелекту в останні місяці – це не єдиний елемент, що прискорює технологічний прогрес у транспортній галузі.

 

Митні процедури та обмін даними давно потребують цифровізації. Європейський парламент у 2020 році помітив це, коли було схвалено регламент щодо електронної інформації про вантажні перевезення (eFTI – Electronic Freight Transport Information), – наголошує Юргіс Адомавічюс, засновник та генеральний директор Bunasta. 

 

Згідно з оцінками, проведеними цією компанією, впровадження електронних стандартів обміну інформацією в сферу вантажних перевезень дозволило б зекономити принаймні один день на доставку товарів. 

 

– Передбачається, що впровадження eFTI в Європейському Союзі знизить адміністративні витрати для операторів на 20-27 мільярдів євро до 2040 року. Це величезна сума, загалом кількість зекономлених годин роботи управлінських суб'єктів може становити від 75 до 102 млн євро, – підкреслює Юргіс Адомавічюс.

 

Регламент eFTI спрямований на створення правових норм та стандартів електронного обміну інформацією щодо вантажних перевезень в Європейському Союзі. Одним із головних завдань регламенту є спонукання суб'єктів до відмови від паперової документації, що полегшить логістичні ланцюги, прискорить доставку вантажів, збільшить прозорість та поліпшить процедури перетину кордонів.

 

Юргіс Адомавічюс вважає, що не дивлячись на технологічну революцію в транспортній сфері, обіг документації в багатьох митних процедурах все ще потребує значних змін. Разом з тим багато хто з митних операторів приймають інноваційні рішення. 

 

– Ми вже довгий час використовуємо власну систему, яка базується на алгоритмах штучного інтелекту. Вона аналізує транспортну документацію, розпізнає зображення та дозволяє скоротити середній час заповнення цих документів з 40 до 16 хвилин. Ми поєднали наш результат з національними системами, що дозволило прискорити всі процедури, – додає Юргіс Адомавічюс. – Компанія працює над розвитком системи та скороченням часу заповнення транспортних декларацій у середньому до 5 хвилин. У Bunasta працює близько 250 співробітників, агенція має 20 прикордонних відділень. Сьогодні вона обслуговує більшу частину зовнішнього кордону Європейського Союзу.

 

Bunasta, як компанія, має потенціал принести користь Україні з кількох причин. По-перше, їхні електронні стандарти обміну інформацією можуть сприяти зниженню адміністративних витрат і прискорити процеси транспортування вантажів, що корисно для українських перевізників і логістичних компаній, які працюють на міжнародному ринку.

 

Крім того, Bunasta має досвід і фаховість в галузі митної документації і транспортного логістичного обслуговування, що може бути цінним у контексті складних правових вимог та процедур в сфері міжнародної торгівлі. 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.