Підрізання легковиком найбільше дратує водіїв вантажівок під час їзди. Таких висновків дійшли експерти нідерландської рекрутингової компанії Logistic Force за підсумками проведеного дослідження.
Серед далекобійників провели опитування, щоб з’ясувати, що сильніше викликає їхнє невдоволення. Раптове перестроювання легкового автомобіля із сусідньої смуги перемогло в рейтингу найбільш “скажених” інцидентів, бо в 93% таких випадків водіям великовантажних автомобілів доводиться вдаватися до екстреного гальмування, щоб уникнути аварії з вини іншого автомобіліста. При цьому в 42% випадків це призводить до пошкодження машини або вантажу.
На другому місці за рівнем невдоволення перебуває недобросовісний обгін вантажівки легковим авто, коли водій завершує маневр, а потім різко знижує швидкість.
До речі, і перша, і друга дії в Україні підпадають під дію ч.5 ст.122 КУпАП, що передбачає штраф 1445 грн або позбавлення права водити автомобіль від пів року до року. Щоправда, лише у тих випадках, коли такі порушення спричинили аварійні ситуації на дорозі.
Третю позицію за рівнем дратування, згідно з опитування нідерландських водіїв вантажівок, посів повільний рух інших автомобілістів, а четверту – не використання покажчиків повороту на перехрестях.
Замикає п’ятірку найбільш дратівливих інцидентів на дорозі для далекобійників – використання водіями телефонів за кермом.