Завантаження...

ШІ у ланцюгу постачання дозволив компанії Kraft Heinz збільшити продажі на 30 млн доларів

ШІ у ланцюгу постачання дозволив компанії Kraft Heinz збільшити продажі на 30 млн доларів

Застосування ШІ дозволило, у першу чергу, поліпшити видимість ланцюга постачання, заявили представники компанії. 

Виробник харчових продуктів використовував штучний інтелект, щоб керувати операційними пріоритетами, а також автоматизувати ідентифікацію ризиків обслуговування та сповіщення операторів. 

 

Відчутні поліпшення у логістиці Kraft Heinz відбувалися з вересня минулого року. «Ми поліпшуємо наше планування, рівень обслуговування, зменшуємо відходи, скорочуємо час», сказав генеральний директор Мігель Патрісіо. 

 

Він також відзначив, що успіхів не вдалося б досягти без плідної співпраці з Microsoft та її хмарним сервісом Azure, за допомогою якого здійснили оцифровування логістичних процесів. Власне, це стало однією з найбільших інвестицій компанії протягом останнього часу.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.