Застосування ШІ дозволило, у першу чергу, поліпшити видимість ланцюга постачання, заявили представники компанії.
Виробник харчових продуктів використовував штучний інтелект, щоб керувати операційними пріоритетами, а також автоматизувати ідентифікацію ризиків обслуговування та сповіщення операторів.
Відчутні поліпшення у логістиці Kraft Heinz відбувалися з вересня минулого року. «Ми поліпшуємо наше планування, рівень обслуговування, зменшуємо відходи, скорочуємо час», сказав генеральний директор Мігель Патрісіо.
Він також відзначив, що успіхів не вдалося б досягти без плідної співпраці з Microsoft та її хмарним сервісом Azure, за допомогою якого здійснили оцифровування логістичних процесів. Власне, це стало однією з найбільших інвестицій компанії протягом останнього часу.