Нова зарядна станція у кампусі Energy Transition Campus Amsterdam (ETCA) фактично вирішує усі проблеми з електричними вантажівками, оскільки її потужність досягає одного мегавату, а це дозволяє дуже швидко заряджати найбільш ємні акумулятори.
Розробили цей пристрій у компанії Shell. За словами інженерів, наразі найбільші акумулятори встановлені на електричних вантажівках Volvo. Батареї зберігають до 540 КВт.год енергії. Отже, з новою станцією зарядити їх можна менше ніж за годину.
Перша нова зарядна станція уже введена в експлуатацію. Після урочистого відкриття вона навіть зарядила надпотужний акумулятор баржі, яка має електричний привід та займається транспортуванням какао-бобів у район Амстердама.
Зарядний пристрій підключено до мікромережі ETCA, яка складається з приблизно 3600 сонячних панелей і акумуляторних батарей.
Забезпечення величезних потреб у електроенергії для повністю електричних вантажівок стане головною проблемою протягом наступних десятиліть, попереджають експерти. Струму від мережі загального користування просто на всіх не вистачить. Тому надпотужні зарядні станції потребуватимуть також і власної генерації електроенергії.
Цікаво, що донедавна Daimler Trucks та деякі інші виробники віддавали перевагу водню, навіть критикуючи ідею електровантажівок для далеких перевезень. Але згодом Daimler прийняв подвійну стратегію, включивши в свою лінійку електричні моделі.