Завантаження...

Сектор вантажних повітряних перевезень почав оговтуватися після пандемії

Сектор вантажних повітряних перевезень почав оговтуватися після пандемії

На нещодавньому семінарі, організованому компанією Scan Global Logistics, Адріан Ден Хейер, виконавчий віце-президент з вантажних перевезень Air France-KLM Martinair, підкреслив, що після пандемії, яка створила високий попит, галузь пережила період скорочення завантаженості бортів. Однак брак транспортних потужностей весь час підтримував високі тарифи, а тому клієнти віддавали перевагу роботі на спотовому ринку. 

 

Ринок пережив «дуже жорстку посадку на початку цього року, і я б сказав, що вона була важчою, ніж ми очікували», стверджує він. При цьому експерт наголосив, що процеси, які мали б відбуватися протягом двох-трьох років, фактично завершилися протягом якихось шести місяців. 

 

За словами Ден Хейера, у січні-липні 2023 р. середні тарифи на авіаперевезення були ще приблизно на 45% вищими, ніж в аналогічний період 2019 р. Це відвертало клієнтів від підписання довгострокових контрактів. Але зараз спостерігається інша картина: таких кількість угод зростає, а між цінами на спотовому та контрактному ринку дедалі менше різниці. 

 

Експерти прогнозують, що перший квартал 2024 року мине під егідою невизначеності. Але пізніше стане остаточно зрозуміло, чи ринок вантажних авіаперевезень увійшов у період стабільності, чи коливання, навпаки, продовжаться. 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.