Зустріч відбулася 31 жовтня на заході, організованому урядом та Національною асоціацією експортерів та імпортерів Румунії (ANEIR).
Генеральний секретар UNTRR звернувся до чиновника з проханням зробити першочергові кроки для вирішення проблем із дефіцитом професійних водіїв, серед яких працевлаштування молоді віком від 18 років та розблокування прийому на роботу водіїв із третіх країн до автотранспортних компаній Румунії.
Функціонер повідомив, що, за даними Нацбанку Румунії, за останні 4-5 років щорічний внесок автомобільного транспорту в експорт послуг становив 5-6 млрд євро. Країна посідає третє місце в ЄС з перехресних міжнародних автомобільних перевезень (10,5%) та каботажу (8,2%) після Польщі та Литви. Проте за останні 2 роки відзначається деяке зниження цих показників. А згідно з щорічним оглядом IRU, Румунія входить до числа європейських країн, які найбільше постраждали від нестачі водіїв. На даний момент дефіцит сягає 71 тис. осіб.
Як основні рішення генеральний секретар UNTRR запропонував прем'єр-міністру такі заходи:
1. Запровадити для водіїв вантажівок мінімальний вік 18 років. Таким чином можна знизити безробіття серед молоді та вирішити проблему дефіциту робочої сили в автомобільному транспорті. Безпека дорожнього руху не пов'язана з віком водіїв, важлива якість професійної підготовки. Вже 17 держав-членів ЄС встановили мінімальний вік 18 років для водіїв вантажівок (категорія C+E), і дослідження в цих країнах показали, що молоді люди не більше схильні до аварій, ніж їхні доросліші колеги.
Румунські автоперевізники готові забезпечити "двосистемне навчання 18-річних, які на початку трудової діяльності зможуть їздити у складі екіпажу 3 місяці".
2. Забезпечити вербування нерезидентів та їх інтеграцію в румунське суспільство та економіку, як це роблять інші країни-члени ЄС, такі як Польща та Литва. Протестувати цей крок можна на водіях з України, для яких до Євросоюзу ухвалив законодавство, яке полегшує їхнє працевлаштування.