Завантаження...

Розвиток "Нового Шовкового шляху": чи готова Європа до протистояння з Китаєм

Розвиток "Нового Шовкового шляху": чи готова Європа до протистояння з Китаєм

Такий стан справ може суттєво вплинути на глобальну інфраструктуру, зокрема, завдяки розвитку «Нового Шовкового шляху» (BRI).

У документі міститься попередження про те, що ЄС має вжити негайних заходів для відновлення свого регіонального впливу шляхом збільшення інвестицій. Наприклад, просувається інвестиційний план у розмірі 8 млрд. євро для розміщення в Південній Америці, при цьому транспорт та інфраструктура поступово стають інструментом посилення політичного суверенітету.

Китайський проект «Один пояс, один шлях» або «Новий Шовковий шлях» було запущено президентом Китаю Сі Цзіньпіном у 2013 році. Це основна стратегія Китаю в галузі міжнародного співробітництва та економіки, орієнтована головним чином на інвестиції в інфраструктуру, які покращують зв'язок між різними регіонами та розширюють глобальний ланцюжок постачання.

 

Багато хто думає, що BRI зводиться лише до наземного транспорту, а саме до залізниці. Однак у китайський проект входить і «Морський шовковий шлях», орієнтований переважно на розвиток морського транспортного сполучення. Наразі BRI включає 149 країн світу. Говорячи про Латинську Америку, 21 із 33 країн регіону є частиною проекту. Ці країни розташовані в Центральній та Південній Америці та Карибському басейні. Серед них Аргентина, останнє доповнення BRI, Болівія, Чилі та Куба.

Значне число, що зростає, показує, що більшість країн Латинської Америки вже пожинають плоди своєї фінансової співпраці з Китаєм.

Але зростаючий вплив Китаю в Латинській Америці став тривожним дзвінком у європейській штаб-квартирі, коли ЄС вирішив вжити негайних інвестиційних заходів, щоб пом'якшити глобальну експансію Китаю. Проте, участь Китаю в регіоні не нова, оскільки, як сказав ван дер Путтен, «як і в інших областях країни Південної Америки приєднувалися до BRI поступово», а не відразу.

В результаті паніка, що спостерігається в Брюсселі, викликана не швидкою експансією Китаю, а, ймовірно, усвідомленням європейцями, що запізнилося, того, що вони втрачають цінних закордонних союзників.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.