За даними Асоціації захисту транспортних активів (TAPA), у ланцюгах постачання EMEA (Європи, Близького Сходу та Африки) у 2019-2020 роках було здійснено майже півмільйона крадіжок. Але TAPA попереджає, що ці числа дані навряд чи у повній мірі відображають сувору реальність.
Як стверджує Марсель Саарлус, голова TAPA EMEA, загальна картина злочинності на транспорті набагато перевищує офіційну статистику. Зокрема, у регіоні було зафіксовано лише 15 тис. випадків завдання значних збитків на суму приблизно 310 млн євро. Можна сказати, що кожного дня викрадається товарів на понад 420 тис. євро. Можна домислити, що цифри набагато вищі. Але й цього мало би виявитися достатнім для того, аби логісти зрозуміли, що злочинців нині цікавить будь-який вид вантажу, який відправляється будь-яким транспортом.
Минулорічні блокування не лише не зменшили небезпеку, а навпаки, судячи з усього, злочинці почали почуватися вільніше. Частково підводить неточна інформація. Так, у цілому регіоні EMEA було зафіксовано трохи більше інцидентів, ніж лише у двох країнах: Великій Британії та Німеччині. Навряд чи ці країни створюють настільки великі ризики для збереження вантажів під час перевезень. Просто правоохоронні органи там краще обмінюються інформацією та публікують об’єктивні дані, відзначає експерт.
Також у TAPA повідомляють, що минулий рік став другим за частотою кримінальних випадків на транспорті за останні 24 роки. Найбільше під загрозою виявляються товари, які перевозяться у вантажівках на великі відстані. При цьому половина крадіжок відбувається на стоянках без охорони.