Завантаження...

П'ять причин, що заважають відновленню ланцюжків поставок, зруйнованих пандемією

П'ять причин, що заважають відновленню ланцюжків поставок, зруйнованих пандемією

Новий звіт, опублікований аналітичним агентством Everstream Analytics, позначив п'ять світових тенденцій, які слід відстежувати компаніям, що хочуть відновити свої ланцюжки поставок від наслідків пандемії.

 

Про це пише видання DC Velocity.

 

У звіті під назвою «Річний звіт про ризики 2021 року» аналітичного агентства Everstream Analytics представлені уроки 2020 року, які можуть допомогти лідерам галузі орієнтуватися в нестабільній діловому середовищі.

 

Перша тенденція - це перехід на більш короткі і локалізовані ланцюжка поставок. Під час пандемії надмірна залежність від виробничих потужностей і постачальників з однієї країни, в першу чергу з Китаю, посилила наслідки регіональних збоїв. У відповідь багато фірм замислюються про перенесення виробництва найважливіших комплектуючих, щоб зменшити ризики для своїх ланцюжків поставок.

 

Друга тенденція - зростання банкрутств серед дрібних і більш профільних постачальників. Хоча уряди більшості країн спростили вимоги до фінансової звітності для бізнесу, що серйозно постраждав від наслідків пандемії, незабаром вони можуть повернути стандартні правила. Результатом стане зростання неплатоспроможності компаній в першій половині 2021 року, зокрема в Північній Америці, Центральній і Східній Європі, Латинській Америці і Західній Європі, повідомляє Everstream.

 

На третьому місці в списку тенденцій - зростання числа кібератак на виробничі об'єкти і логістичних операторів. За даними Everstream, в 2020 році кількість зареєстрованих кібератак збільшилася на 216%. Крім того, цілі та методи кіберзлочинців змінилися у відповідь на геополітичні та економічні обставини 2020 року. Пандемія знову привернула увагу до проблем глобальних ланцюжків поставок, при цьому мішенню шахраїв стають такі вразливі цілі, як судноплавні компанії і галузь охорони здоров'я.

 

На четвертому місці списку - зниження пропускної спроможності повітряного транспорту. На думку експертів Everstream, неослабні обмеження на вантажні авіаперевезення будуть як і раніше негативно впливати на всі ланцюжки поставок. У першому півріччі 2020 року пропускна здатність деяких торгових коридорів впала більш ніж на 50% через скасування пасажирських авіарейсів. І хоча зростання числа спеціалізованих вантажних авіарейсів в деякій мірі покращив ситуацію, зниження загальної пропускної спроможності призвело до того, що попит значно перевищив пропозицію і привів до рекордних тарифами на вантажні авіаперевезення.

 

І п'ята тенденція в списку Everstream - це зросла популярність мультимодальних рішень. Через обмежені можливості вантажного авіатранспорту і триваючої нестачі контейнерів в морській і залізничної логістики, компанії більше не можуть покладатися на поточні торговельні шляхи для забезпечення своєчасного постачання своїх ланцюжків поставок. У відповідь вони почали вивчати альтернативні варіанти доставки, зокрема, на основних торгових маршрутах між Азією, Європою і Північною Америкою. Це рішення викликане не стільки міркуваннями вартості, скільки потребою в надійних послугах, про що свідчать такі показники, як збільшення кількості контейнерних поїздів, що з'єднують Китай і Європу.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.