Основні вимоги залишаються незмінними: відновити пропускну систему для українських перевізників, заборонити в'їзд напівпричепів із РФ та РБ, а також заборонити відкриття компаній із білоруським та російським капіталом.
Ще одна вимога, яку висунули протестувальники - це відшкодування штрафів (450 євро), які стягують Державна служба України з безпеки на транспорті («Укртрансбезпека») за незаконне водіння без дозволів. Йдеться про дозволи на перевезення з третіх країн (наприклад, з Німеччини до України). Протестувальники наголошують, що польсько-українські договори ніколи цього не передбачали. Крім того, співробітники «Укртрансбезпеки» не видають водіям жодного протоколу контролю, і така практика триває роками.
Асоціація міжнародних автомобільних перевізників Польщі (ZMPD) підтримала акції протесту на кордоні в Дорогуську та Корощині та одночасно закликає членів організації брати активну участь у цих акціях. Члени ZMPD визнають, що «конкурентний дисбаланс між перевізниками з ЄС та перевізниками з України зростає».
Не обійшлося і без коментарів влади. У вівторок на прес-конференції люблінський воєвода Лех Довідка повідомив, що він зустрівся з протестуючими перевізниками і представив їм прогрес у виконанні деяких вимог. При цьому він зазначив, що перший із постулатів, тобто відновлення обов'язку українських перевізників мати дозволи на вантажні перевезення, перебуває у компетенції Єврокомісії. Лех Довідка послався на прохання про підтвердження українською стороною тлумачення щодо того, чи має польський перевізник, який здійснює доставку з країн ЄС до України, що проходить через Польщу, мати дозволу чи ні. За його словами, за рішенням української сторони ці дозволи в їхньому тлумаченні з понеділка втрачають чинність.
Він також прокоментував пропозицію запровадити вимогу щодо наявності в українських перевізників ліцензій, виданих українською стороною у Польщі.
Стосовно вимоги про заборону українським перевізникам реєструвати транспортні компанії в Польщі він пояснив, що формальну заборону вводити не можна. Як він зазначив, це було б несумісне з принципами вільного ринку. Проект поправок до Закону про автомобільний транспорт вже давно перебуває у роботі, зокрема, на розгляді організацій перевізників. Він передбачає посилення даного процесу найму, щоб уникнути певних патологічних явищ, як із реєстрації компаній цього типу, і у подальшому у тому діяльності.
Він наголосив, що звертався до мітингувальників перед переходом перевізників у Дорогуську змінити хоча б форму протесту, щоб повністю розблокувати цей перехід із Україною.