Завантаження...

Проблеми у глобальних ланцюжках постачань слабшають

Проблеми у глобальних ланцюжках постачань слабшають

Проблеми у глобальних ланцюжках постачань поступово починають слабшати. Проте топ-менеджери промислових підприємств, логістичних компаній та рітейл-майданчиків не очікують повернення ситуації до нормального стану принаймні до початку наступного року, пише газета The Wall Street Journal.

 

Кількість контейнеровозів, які чекають на розвантаження у двох найбільших у США портах – у Лос-Анджелесі та в Лонг-Біч, скоротилася, але все ще перебуває поблизу рекордного показника. За даними Marine Exchange of Southern California на початку цього тижня 71 корабель стояв у черзі на швартування порівняно з максимальними 86 декількома днями раніше. До пандемії черга з одного контейнеровозу була рідкістю.

 

Управляючі транспортними компаніями та роздрібними магазинами США очікують, що ситуація в портах покращиться на початку 2022 року, після завершення сезону передсвяткового шопінгу та закриття заводів в Азії з нагоди святкування Нового року, зазначає WSJ.

 

Водночас вартість транстихоокеанських вантажоперевезень останніми тижнями знизилася, оскільки більшість американських ритейлерів закупили та імпортували достатньо товарів на період свят. Вартість транспортування контейнера через Тихий океан впала більше ніж на чверть за тиждень, що завершився 12 листопада, – максимальними темпами за два роки, показали дані Freightos Baltic Index.

 

Але експерти вважають, що будь-яке потрясіння, як, наприклад, закриття китайського порту Нінбо-Чжоушань через зараження COVID-19 співробітників, може знову призвести до різкого зростання тарифів на транспортування товарів.

 

Тим часом обсяг промислового виробництва на заводах у країнах Південно-Східної Азії та, зокрема, у Малайзії та В’єтнамі за останній місяць почав відновлюватися, оскільки було знято обмеження після зниження захворюваності у регіоні. Це привело до покращення ситуації з постачанням напівпровідникових компонентів, яких на ринку було замало.

 

Інша проблема, що призводила до зривів у постачаннях, – криза енергопостачання в Китаї, яка вибухнула в середині осені, також почала слабшати в останні тижні після того, як влада дозволила вугільним електростанціям підвищувати тарифи. Крім того, ціни на нафту трохи опустилися та стабілізувалися, відкотившись від багаторічних максимумів.

 

Економісти усе-таки вважають, що, незважаючи на видиме поліпшення ситуації, сильний споживчий попит на Заході, затори в портах у США, нестача робочої сили та високі транспортні тарифи продовжать ускладнювати постачання. А ризики погіршення погоди та появи нових хвиль захворюваності на COVID-19 потенційно можуть ще більше посилити проблеми у глобальних ланцюжках постачань.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.