PrivateLabel-2022: Нові вектори у розвитку ВТМ – український та зарубіжний досвід – XIV Міжнародна щорічна практична зустріч, яка дозволяє відділам СТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу. Саме тут збираються з усіх областей України понад 200 ТОП-менеджерів роздрібних мереж України, власників, генеральних, комерційних директорів, директорів з продажу та маркетингу, закупівель, керівників СТМ та провідні виробники та імпортери FMCG товарів.
DistributionMaster-2022: Нова реальність – виклики та рішення – єдина в Україні щорічна спеціалізована зустріч для професіоналів усіх підрозділів Дистрибуції та її Партнерів. Саме тут збираються з усіх областей України понад 200 ТОП-менеджерів дистрибуційних та торгово-виробничих компаній та складуть «Дорожню Карту» розвитку бізнесу у 2022 році.
У рамках конференції буде висвітлено:
- Міжнародний досвід співпраці з роздрібними мережами та виробниками із запуску товарів Private Label.
- Тренди купівельних переваг Private Label в Україні та світі.
- Тенденції розвитку ринку дистриб’юції.
- Нові ідеї та практичні інструменти для розвитку бізнесу.
Учасники заходу зможуть:
- Ознайомитися з кейсами провідних компаній з оптимізації та скорочення витрат і збільшення рентабельності бізнесу PrivateLabel.
- Почерпнути міжнародний досвід співпраці з ритейлом та рекомендації щодо запуску товарів під ВТМ.
- Представити свою компанію на міні-виставці, познайомитись та провести перемовини з потенційними замовниками – роздрібними мережами.
- Знайти нових постачальників для співпраці з ВТМ за різними категоріями товарів.
- Познайомитися з міжнародним досвідом запуску товарів під ВТМ.
- Представити свої найкращі проекти ВТМ у рамках Галереї новинок PrivateLabel.
- Налагодити взаємини з потенційними клієнтами, партнерами – мережами та постачальниками.
- Виявити потреби цільової аудиторії до вашої пропозиції.
- Набути нових партнерів та зміцнити відносини з уже існуючими.
- Розповісти про ефективність ваших послуг цільової аудиторії, успіхи компанії.
- Показати себе як надійного партнера та підкреслити статус вашої компанії як сильного та прогресивного гравця ринку.
- Відкоригувати стратегію розвитку бізнесу з урахуванням тенденцій і рекомендацій експертів.
- Познайомитись та провести переговори з потенційними замовниками, партнерами.
Ключові питання конференції:
- Зміна купівельної поведінки споживача ВТМ. Аналітика, перспектива розвитку ВТМ в Україні.
- Погляд виробника на випуск товарів Private Label, труднощі, обмеження та шляхи вирішення у теперішній ситуації.
- Як розвивати ВТМ мережі у зв’язку з початком війни та у післявоєнний період?
- Розвиток виробництва імпортних ВТМ в умовах воєнного стану, перспективи на майбутнє, альтернативні рішення.
- Як запустити ВТМ у регіональній мережі, з чого почати, щоб створити маржинальний бізнес?
- Як виробнику заробляти на співпраці з мережею по ВТМ?
- Планування продажів та ефективне управління запасами у сучасних умовах.
- Актуальні моделі управління продажами виробником через систему непрямої дистрибуції та їхні переваги.
- Мультиканальність як основний тренд розвитку дистриб’юції.
- Промозалежність та робота над прибутковістю.
Спікери конференції PrivateLabel-2022: Нові вектори у розвитку ВТМ – український та зарубіжний досвід:
Валерій Губарєв, директор компанії «Незалежна Митна Агенція», керівник відділу митних агентів Lamarin.LLC, радник громадської ради при Держмитслужбі України, тема виступу – Митний «безвіз» в Україні або що надає ратифікація Конвенції про «спільний транзит».
Максим Машляковський, СЕО у Foresight&Predictive Analytics, тема виступу – Економіка та споживач в умовах війни.
Malachy o’Connor, IPLC Retail Brands Specialist (Ireland), тема виступу – Можливості для приватних торгових марок – рішення, а не продаж.
Олена Паливода, керівниця відділу власних торгових марок «Ашан Україна», тема виступу – Плани щодо подальшого розвитку ВТМ у великих гравців ринку ритейлу України. Як розвивати ВТМ мережі у зв’язку з початком війни й у післявоєнний період?
Аліна Мазурик, начальниця відділу контрактного виробництва мережі аптек «АНЦ», «Копійка», «Шар@», тема виступу – Якісна ВТМ, як знайти надійного постачальника та створити бестселер у категорії?
Юрій Нарожний, СЕО мережі супермаркетів РОСТ, тема виступу – Побудова ефективної взаємодії постачальників і ритейлерів.
Костянтин Жук, начальник відділу якості «Метро Кеш энд Керрі Україна», Альона Штанько, начальниця управління ВТМ «Метро Кеш енд Керрі Україна», тема виступу – Вибір локальних виробників та нові можливості при співпраці під брендом ВТМ мережі «Метро».
Спікери конференції DistributionMaster-2022: Нова реальність – виклики та рішення
Роман Веренич, генеральний директор Савсервіс, тема виступу – Трансформація дистрибуторського бізнесу в умовах економічної кризи та військових дій.
Дмитро Гевоян, менеджер з продажів «Райдер Україна», тема виступу – Оренда комерційного транспорту. Переваги співробітництва з «Райдер Україна».
Максим Гніздовський, директор з розвитку СТВ Груп.
Траян Некіфор, директор департаменту логістики Coca-Cola HBC Україна, Вірменія та Молдова, тема виступу – Сучасні моделі управління збутом виробником через систему непрямої дистрибуції та їх переваги.
Конференція проходитиме паралельно у двох тематичних залах: DistributionMaster і Private Label. Учасники можуть вільно пересуватися двома залами, відповідно до власних інтересів.
У рамках події відбудуться три спецпроєкти:
Виставка й експозиція рішень та послуг для бізнесу. Під час заходу проходитиме виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від постачальників PrivateLabel-2022 та ритейлерів України.
Столи переговорів у форматі «Роздрібна Мережа – Постачальник».
Галерея новинок – спеціальний проєкт провідних постачальників і роздрібних мереж України та зарубіжжя. Кожен учасник – виробник/ритейлер може подати зразки для представлення на полицях Галереї Новинок.
ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ
Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції, в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності.
БЕЗПЕКА
У випадку повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркингу, яке пристосоване для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.
Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на Конференцію можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380 67 851 10 65