Завантаження...

Private Label 2022 & DistributionMaster збере разом професіоналів з дистриб’юції та ритейлу

Private Label 2022 & DistributionMaster збере разом професіоналів з дистриб’юції та ритейлу

PrivateLabel-2022: Нові вектори у розвитку ВТМ – український та зарубіжний досвід – XIV Міжнародна щорічна практична зустріч, яка дозволяє відділам СТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу. Саме тут збираються з усіх областей України понад 200 ТОП-менеджерів роздрібних мереж України, власників, генеральних, комерційних директорів, директорів з продажу та маркетингу, закупівель, керівників СТМ та  провідні виробники та імпортери FMCG товарів.

 

DistributionMaster-2022: Нова реальність – виклики та рішення – єдина в Україні щорічна спеціалізована зустріч для професіоналів усіх підрозділів Дистрибуції та її Партнерів. Саме тут збираються з усіх областей України понад 200 ТОП-менеджерів дистрибуційних та торгово-виробничих компаній та складуть «Дорожню Карту» розвитку бізнесу у 2022 році.

У рамках конференції буде висвітлено:

  • Міжнародний досвід співпраці з роздрібними мережами та виробниками із запуску товарів Private Label.
  • Тренди купівельних переваг Private Label в Україні та світі.
  • Тенденції розвитку ринку дистриб’юції.
  • Нові ідеї та практичні інструменти для розвитку бізнесу.

Учасники заходу зможуть:

  • Ознайомитися з кейсами провідних компаній з оптимізації та скорочення витрат і збільшення рентабельності бізнесу PrivateLabel.
  • Почерпнути міжнародний досвід співпраці з ритейлом та рекомендації щодо запуску товарів під ВТМ.
  • Представити свою компанію на міні-виставці, познайомитись та провести перемовини з потенційними замовниками – роздрібними мережами.
  • Знайти нових постачальників для співпраці з ВТМ за різними категоріями товарів.
  • Познайомитися з міжнародним досвідом запуску товарів під ВТМ.
  • Представити свої найкращі проекти ВТМ у рамках Галереї новинок PrivateLabel.
  • Налагодити взаємини з потенційними клієнтами, партнерами – мережами та постачальниками.
  • Виявити потреби цільової аудиторії до вашої пропозиції.
  • Набути нових партнерів та зміцнити відносини з уже існуючими.
  • Розповісти про ефективність ваших послуг цільової аудиторії, успіхи компанії.
  • Показати себе як надійного партнера та підкреслити статус вашої компанії як сильного та прогресивного гравця ринку.
  • Відкоригувати стратегію розвитку бізнесу з урахуванням тенденцій і рекомендацій експертів.
  • Познайомитись та провести переговори з потенційними замовниками, партнерами.

Ключові питання конференції:

  1. Зміна купівельної поведінки споживача ВТМ. Аналітика, перспектива розвитку ВТМ в Україні.
  2. Погляд виробника на випуск товарів Private Label, труднощі, обмеження та шляхи вирішення у теперішній ситуації.
  3. Як розвивати ВТМ мережі у зв’язку з початком війни та у післявоєнний період?
  4. Розвиток виробництва імпортних ВТМ в умовах воєнного стану, перспективи на майбутнє, альтернативні рішення.
  5. Як запустити ВТМ у регіональній мережі, з чого почати, щоб створити маржинальний бізнес?
  6. Як виробнику заробляти на співпраці з мережею по ВТМ?
  7. Планування продажів та ефективне управління запасами у сучасних умовах.
  8. Актуальні моделі управління продажами виробником через систему непрямої дистрибуції та їхні переваги.
  9. Мультиканальність як основний тренд розвитку дистриб’юції.
  10. Промозалежність та робота над прибутковістю.

Спікери конференції PrivateLabel-2022: Нові вектори у розвитку ВТМ – український та зарубіжний досвід:

Валерій Губарєв, директор компанії «Незалежна Митна Агенція», керівник відділу митних агентів Lamarin.LLC, радник громадської ради при Держмитслужбі України, тема виступу – Митний «безвіз» в Україні або що надає ратифікація Конвенції про «спільний транзит».

Максим Машляковський, СЕО у Foresight&Predictive Analytics, тема виступу – Економіка та споживач в умовах війни.

Malachy o’Connor, IPLC Retail Brands Specialist (Ireland), тема виступу – Можливості для приватних торгових марок – рішення, а не продаж.

Олена Паливода, керівниця відділу власних торгових марок «Ашан Україна», тема виступу – Плани щодо подальшого розвитку ВТМ у великих гравців ринку ритейлу України. Як розвивати ВТМ мережі у зв’язку з початком війни й у післявоєнний період?

Аліна Мазурик, начальниця відділу контрактного виробництва мережі аптек «АНЦ», «Копійка», «Шар@», тема виступу – Якісна ВТМ, як знайти надійного постачальника та створити бестселер у категорії?

Юрій Нарожний, СЕО мережі супермаркетів РОСТ, тема виступу – Побудова ефективної взаємодії постачальників і ритейлерів. 

Костянтин Жук, начальник відділу якості «Метро Кеш энд Керрі Україна», Альона Штанько, начальниця управління ВТМ «Метро Кеш енд Керрі Україна», тема виступу – Вибір локальних виробників та нові можливості при співпраці під брендом ВТМ мережі «Метро».

Спікери конференції DistributionMaster-2022: Нова реальність – виклики та рішення

 

Роман Веренич, генеральний директор Савсервіс, тема виступу – Трансформація дистрибуторського бізнесу в умовах економічної кризи та військових дій.

Дмитро Гевоян, менеджер з продажів «Райдер Україна», тема виступу – Оренда комерційного транспорту. Переваги співробітництва з «Райдер Україна».

Максим Гніздовський, директор з розвитку СТВ Груп. 

Траян Некіфор, директор департаменту логістики Coca-Cola HBC Україна, Вірменія та Молдова, тема виступу – Сучасні моделі управління збутом виробником через систему непрямої дистрибуції та їх переваги.

Конференція проходитиме паралельно у двох тематичних залах: DistributionMaster і Private Label. Учасники можуть вільно пересуватися двома залами, відповідно до власних інтересів. 

У рамках події відбудуться три спецпроєкти:

Виставка й експозиція рішень та послуг для бізнесу. Під час заходу проходитиме виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від постачальників PrivateLabel-2022 та ритейлерів України.

Столи переговорів у форматі «Роздрібна Мережа – Постачальник».

Галерея новинок – спеціальний проєкт провідних постачальників і роздрібних мереж України та зарубіжжя. Кожен учасник – виробник/ритейлер може подати зразки для представлення на полицях Галереї Новинок.

ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ

Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції, в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності.

БЕЗПЕКА

У випадку повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркингу, яке пристосоване для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами. 

 

Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на Конференцію можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380 67 851 10 65

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.