У спільному документі з викладом позиції Італія, Франція та шість інших країн ЄС вказують, що вони відкидають «будь-які нові стандарти викидів (включаючи нові методи випробувань або граничні значення) для легкових автомобілів та невеликих вантажівок». На сьогоднішній день у цих країн достатньо голосів у раді, щоб не допустити ухвалення закону. І є ймовірність, що новий регламент не набуде чинності у його нинішньому вигляді, навіть якщо знайдеться більшість у Європарламенті, який також має ухвалити позитивне рішення.
Президент компанії Renault Лука де Мео вже застерігав про серйозні наслідки Euro VII. За його словами, тільки в Renault пропозиція Комісії ЄС, ймовірно, призведе до закриття щонайменше чотирьох заводів протягом короткого періоду часу. Великі автомобільні компанії, такі як Volkswagen та Stellantis, також критикують терміни, запропоновані ЄК.
Безпосередньо в Берліні федеральний уряд розділився з питання Euro VII: тоді як Зелені підтримують посилення стандартів викидів, соціал-демократи скептично налаштовані.
У своєму документі з викладом позиції Франція, Італія та інші країни ЄС заявляють, що дотримання правил викидів пов'яже інвестиції, необхідні для нейтрального кліматично перетворення транспортного сектора. Щоб відповідати вимогам, виробники автомобілів будуть змушені вкладати гроші в технології двигунів внутрішнього згоряння, хоча в Європі мало майбутнього. З погляду противників реформи, можуть бути затверджені лише правила для гальм та шин. Тому що вони залишаться актуальними і після 2035 року, коли в ЄС реєструватимуть майже електромобілі.