Рекордний час у дорозі було досягнуто завдяки новому фіксованому розкладу на маршруті. За цим розкладом поїзд рухається як пасажирський поїзд далекого прямування. Звичайний транзитний час для цього коридору становить два тижні.
Перший поїзд за новим розкладом виїхав із Сіаня в середу, 26 жовтня, і прибув у понеділок, 7 листопада, о 3:55. Він подолав 9 кілометрів шляху рівно за 908 годин і 235 хвилин, перевозячи 26 автомобілів, фотоелектричні перетворювачі, електричні компресори, пилососи та інші товари. Потяг зустріли офіційною церемонією у понеділок.
China-Europe Express, залізнична вантажна служба, що курсує між Китаєм та різними вузлами в Європі, вже має пріоритет у Китаї. Наприклад, на кордоні з Казахстаном вона набуває пріоритету перед регіональними перевезеннями. Коли пропускна спроможність на кордоні обмежена через будь-які збої, часто зелене світло отримує експрес Китай-Європа, на відміну від інших послуг.
На питання, чому Дуйсбург отримує таку перевагу, компанія називає три причини. По-перше, це був перший пункт призначення китайсько-європейського експресу. По-друге, обсяг цієї послуги найбільший, також відіграють тісні партнерські відносини з Китаєм. По-третє, Дуйсбург вважають столицею двох континентів.
На офіційній церемонії член правління порту Дуйсбург Карстен Хінне прокоментував, що будь-яке покращення торгових шляхів між Азією та Європою зміцнює положення порту Дуйсбург як центрального вузла залізничних вантажних перевезень у внутрішніх районах Європи.