Пандемія пришвидшила постачання, але водночас зробила його дорожчим.
Про це свідчать результати опитування, проведеного Глобальним альянсом постачальників охолоджених продуктів (GCCA).
Зокрема, у цій організації відзначають збільшення кількості прямих поставок. З іншого боку, в учасників ринку зростає скептицизм через подорожчання послуг.
Під час опитування більше половини респондентів (54%) повідомили про нижчі доходи у перших двох кварталах цього року. 57% респондентів заявили, що пандемія прискорила розвиток ланцюгів постачання. Лише 6% очікують загального погіршення ситуації у майбутньому.
74% опитаних вважають електронну комерцію основним прискорювачем сучасного бізнесу. На думку майже трьох чвертей респондентів Інтернет дає можливість організовувати більше прямих поставок, що дозволяє дещо зменшити негативний вплив від зростання транспортних тарифів. Але тільки 27% заявили, що уже знають, як у нинішній ситуації розширити спектр своїх послуг з доданою вартістю.
80% відзначили про суттєве збільшення логістичних витрат цього року. Водночас, за даними GCCA у другому кварталі тарифи на зберігання у холодильних камерах збільшилися тільки на 2,06%.