Вони, зокрема, вказують на те, що пропускна спроможність вантажної транспортної системи країни продовжує збільшуватися у той час, коли попит на вантажні перевезення падає.
За даними Uber Freight, у першому кварталі поточного року спроможність транспортних потужностей у Сполучених Штатах збільшилася на 7%. У той же час, попит зменшився на 1%. Тож усі сподівання на те, що будуть зростати тарифи, марні, бо відбувається протилежний процес.
«Застрягли» й основні рушії попиту, відзначають аналітики. Так, виробництво у США за перші три місяці року скоротилося на 1,1% у порівнянні з аналогічним періодом 2022 р. Цей показник, до речі, падає уже протягом шести місяців поспіль.
Особливо у такій ситуації страждають малі та середні транспортні компанії. А в середньому у сегменті сухих вантажів компанії мали лише 94,3% нових клієнтів у порівнянні з початком минулого року. У сегменті рефрижераторів – 94,7%, інтермодальних перевезень – 99%.
З іншого боку, у галузі несподівано почали вирішуватися старі та майже хронічні проблеми. Наприклад, виявилося, що зараз у транспортних компаніях працює на 3,1% більше водіїв, ніж рік тому. Це, загалом, добрий сигнал, бо через дефіцит персоналу виникало чимало проблем. Однак слабкий попит на транспортні послуги може призвести до скорочень робочих місць.