Як повідомив директор з продажу та маркетингу Daimler Truck Polska Петрек Урбан, продукцію на 2023 рік уже розпродано. При цьому попит, як і раніше, перевищує пропозицію, період очікування нової машини триває більше року, тоді як до пандемії замовник чекав на отримання 2-3 місяці. Аналогічно і з іншими виробниками та імпортерами, вільних машин немає ні в кого. На швидку покупку можна розраховувати лише у разі відмови від замовлення іншим покупцем.
2022 року попит на вантажні автомобілі залишався на дуже високому рівні. За оцінкою Польської асоціації автомобільної промисловості, у 2022 році було зареєстровано 34 705 вантажних автомобілів повною масою понад 3,5 тонни, це на 6,8% більше, ніж у 2021 році. Великі покупки спостерігаються по всій Європі. Так, реєстрація нових тягачів у Німеччині у 2022 році склала 32,6 тис., що майже на 10% більше, ніж у 2021 році. У ЄС реєстрація нових вантажівок із повною масою понад 3,5 тонни збільшилася за перші 11 місяців на 4,2% до 275,5 тис. одиниць. У 2022 році марка Mercedes-Benz збільшила свій продаж по всьому світу на 17,7% до 166,4 тис. У Польщі бренд покращив результат 2021 року більш ніж на 31% - до понад 6,8 тис. машин. Крім того, було продано 300 вантажівок Fuso, що вдвічі перевищує результат 2021 року.
Не всім перевізникам вдалося замінити рухомий склад, а деяким довелося продовжити його використання, продовживши договори оренди чи сервісні контракти. У Mercedes продаж запчастин зріс на 12%, а у Fuso — на 27%.
Проте, транспортна галузь може відчути економічний спад. Перевізники оцінюють початок року як слабкіший, ніж зазвичай.
За даними Європейської асоціації автовиробників (ACEA), середній вік вантажівки у Польщі збільшився з 12,2 року у 2019 році до 13,2 року наприкінці 2021 року. Що стосується Європейського Союзу, середній вік збільшився з 13 до 13,9 років. Інвестори фондового ринку оцінюють акції Daimler Trucks більш ніж 29 євро, що означає зниження на 17,7% минулого року, але водночас у вересні 2022 року вони коштували 22 євро.
З огляду на попит на найближчі роки автомобільні компанії не бояться інвестувати в мережу автосервісів. Наприклад, Mercedes має 37 сервісних центрів у Польщі, зокрема 9 незалежних, і цього року відкриється ще 2 нових.