Завантаження...

Польський водій розповів про «нескінченну» чергу на кордоні з Україною

Польський водій розповів про «нескінченну» чергу на кордоні з Україною

Водій на ім'я Кшиштоф минулої п'ятниці (12 травня) близько 14:30 записався в електронну чергу для транспортних засобів, які вимагають ветеринарної перевірки, оскільки як вантаж мав кормову добавку зі соняшника, дуже затребувану в Польщі. Для проходження контролю він вибрав прикордонний перехід (ПП) "Краковець-Корчева". Коли поляк став у чергу, перед ним стояло 442 вантажівки. Чоловік підрахував, що пройти контроль зможе за 2,5 дні.
 


19 травня на кабіні вантажівки з'явився плакат із цифрою «8» та написом: «Чекаю на кордоні на виїзд з України до Польщі». За 8 днів очікування черга перед Кшиштофом скоротилася на 200 вантажівок. Неважко підрахувати, що за нинішнього стану справ водію доведеться загалом чекати на кордоні понад 2 тижні. Якщо взяти до уваги пріоритетний проїзд для рефрижераторів, виходить, що ветеринарні перевірки на ПП «Краковець-Корчева» проходять в середньому 4 автомобілі на годину. Для порівняння, їх має бути 12.



Як зазначає видання, іноді вантажівка переміщається лише на вісім позицій уперед за добу. Бувають також ситуації, коли транспортний засіб навіть повертається назад через дуже велику кількість вищезгаданих рефрижетаторів, які додаються на початок черги, як кожен шостий транспортний засіб.

Польський водій вирішив з'ясувати, чому відбувається подібне і обдзвонив цілу купу офісів. У результаті з'ясувалась така ситуація. По-перше, встановлення електронної пломби на партії української сільгосппродукції, яка потрібна відповідно до чинної польської заборони на ввезення, може тривати від 30 до 60 хвилин. При цьому, українська електронна система на кожну реєстрацію відводить 5 хвилин. По-друге, на польській стороні знову скоротили кількість співробітників, які проводять ветеринарний контроль, до двох осіб, які працюють з 7:00 до 19:00.



Однією з переваг Е-черги мала стати можливість для водіїв чекати своєї черги не біля прикордонного переходу, а у зручному місці, на парковці. Але всі стоянки поблизу забиті вантажівкам, що чекають. Щоб мати доступ до санітарних зручностей, Кшиштоф влаштувався у Львові, приблизно за 70 кілометрів від кордону.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.