Завантаження...

Польські перевізники: у гігантських чергах на кордоні винні наші контролюючі служби

Польські перевізники: у гігантських чергах на кордоні винні наші контролюючі служби

Перевізники незадоволені обслуговуванням як з польської, так і з української сторони, а як головну причину ситуації, що склалася, вказують повільність польських контролюючих служб.

 

Видання зазначає, що домовленості між Україною та Польщею мали допомогти транспортувати українські вантажі, особливо зернові, «щоб світ не страждав від голоду» і у нашої країни з'явилися засоби для боротьби з агресією РФ. Проте вже місяць черги вантажівок на польсько-українському кордоні стають дедалі довшими, а невдоволення водіїв зростає.

 

У ситуації, що склалася, далекобійники рятуються як можуть, їм доводиться купатися в річці, оскільки на українській стороні розраховувати на якісь зручності неможливо.

Однак видання зазначає, що в даному матеріалі йтиметься не про умови, в яких доводиться перебувати водіям, а про невідповідність заяв влади, яка обіцяла швидкий і легкий проїзд, і реальний час очікування.

З польського боку проблем немає, і на оформлення чекають кілька десятків вантажівок. А ось в Україні пробка починається за кілька десятків кілометрів від пунктів пропуску. Сотні вантажівок із зерном, олією та м'ясом стоять у чергах на реєстрацію.

Причини становища стали головною темою обговорення кількох десятків польських перевізників, які зібралися 22 серпня у місті Замість. Як зазначили в Асоціації міжнародних автомобільних перевізників Польщі (ZMPD), зустріч із чиновниками відбулася «в бурхливій атмосфері». Якщо підсумки наради скласти з інтерв'ю українських водіїв, які кілька днів тому взяв кореспондент телеканалу «Факти», то виходить, що головною проблемою гігантських черг з боку України є «неквапливість польських служб».

 

Як заявив в інтерв'ю телеканалу «Факти» перевізник Лукаш Бялаш, коли він уночі повертався з України, на польському пункті пропуску вантажівками займалися лише двоє митників.

За останні місяці трафік на польсько-українському кордоні суттєво зріс, на деяких прикордонних переходах були впроваджені зміни, покликані збільшити їхню пропускну спроможність. Проте система краще працювати не стала.

Як заявив віце-президент ZMPD Єжи Шепетовський, польська влада на всі запити асоціації відповідає, що все покращиться, а в результаті в позитивний бік нічого не змінюється.

На зустрічі у місті Замості польські перевізники висловили численні скарги на роботу фітосанітарних служб та ветеринарів на кордоні. Їх звинуватили у блокуванні руху. Дійшло до того, що деякі перевізники вважають за краще повертати з України до Польщі через Угорщину.

У відповідь, щоправда, не від ветеринарних служб, а від Податкової палати, перевізники почули, що так і має бути і це робиться для їхнього блага.

Якість товарів і закон – це звичайно важливо, але при цьому не слід втрачати людського ставлення до водіїв, які бояться суперечити контролерам, адже інакше «крім стандартного рентгена їм доведеться розвантажити автомобіль для детального огляду».

 

На зустрічі в місті Замосць польські перевізники вимагали від влади зробити кроки для зміни ситуації, що склалася. Інакше вони погрожували протестами не лише на кордоні.

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.