За даними видання, черга вантажівок до польського кордону починається за 15 км від Львова, при цьому фури стоять у «колейці» більше тижня.
За заявою перевізника з міста Замосць (Люблінське воєводство) Лукаша Сів'єна, водіям його компанії набридли жахливі санітарні умови, тиждень без миття та доступу до санвузлів.
Він також додав, що серед польських власників транспортних компаній зростає розпач та нервозність, яка найближчим часом може вилитися в акцію протесту на переході у Гребенному.
Для порівняння Сів'єн навів ситуацію з рейсами до Нідерландів, коли його фури доставляли вантаж і поверталися назад лише за 5 днів. А у разі перевезення товарів до Львова за тиждень повернутися неможливо. Він також зазначив, що грандіозні черги на кордоні почали утворюватися, «коли українська влада перекрила проїзд порожнім вантажівкам, які повертаються до Польщі».
Ще один перевізник із міста Замость Тадеуш Корнет розповів, що машини його компанії їздять в Україну з гуманітарною допомогою та доставляють до Львова продукти рефрижераторами.
На думку видання, «українці шантажують польську владу страйком водіїв та перевізників, вимагаючи більш оперативних перевірок на кордоні». Основною причиною затримок на кордоні називається польський фітосанітарний контроль, який здійснюється 5 днів на тиждень з 8:00 до 16:00.
Висловився щодо ситуації на польсько-українському кордоні та президент Асоціації міжнародних автомобільних перевізників Польщі (ZMPD) Ян Бучек. Він заявив, що його організація вже багато років намагається вирішити проблему перетину кордону.
Глава ZMPD додав, що нікого не хвилює дотримання польсько-української угоди. І це при тому, що 22 травня Президент України Володимир Зеленський повідомив про укладання двосторонньої угоди про спільний прикордонний та митний контроль. У червні Польща розширила пункт пропуску Корчова 5 додатковими смугами для реєстрації вантажних автомобілів, проте все це виявилося марним.
Як приклад, чиновник навів ситуацію на польсько-німецькому кордоні перед вступом Польщі до ЄС.