Ще у 2022 році передбачалося, що на польському ринку може виникнути нестача до 100 тис. водіїв. Сьогодні ж попит на водіїв упав уперше за багато років.
Експерти, пов'язані з Північною торговою палатою, визнають, що ситуація складна, і перша половина 2023 року змінить стан транспорту та всього сектора міжнародних автомобільних перевезень. З одного боку, існує багаторічна нестача водіїв. З іншого боку, останніми місяцями попит на водіїв різко впав, особливо на міжнародних маршрутах. Це означає, що підприємці стурбовані поточною роботою своїх екіпажів, але при цьому побоюються догляду водіїв та неможливості замінити їх молодим персоналом.
За словами президента CSL Group Лаури Холовач, багато транспортних компаній стурбовані послабленням попиту на транспортні послуги, що спричинене уповільненням розвитку сектора електронної комерції, зниженням попиту на багато товарів. Єжи Гембскі з Enterprise Logistics також визнає, що ситуація, пов'язана з пошуком та підбором водіїв, наразі зовсім інша, ніж у 2022 році.