Завантаження...

Польські дозволи на автоперевезення: про що говорили міністри

Польські дозволи на автоперевезення: про що говорили міністри

У рамках офіційного візиту в Україну президента Польщі Анджея Дуди 13 жовтня відбулась двостороння зустріч міністрів інфраструктури двох держав Владислава Криклія та Анджея Адамчика. 

 

Під час переговорів Владислав Криклій, зокрема, акцентував увагу на потребі забезпечити українських автоперевізників достатньою кількістю дозволів Республіки Польща на тих умовах, які були визначені на момент підписання Асоціації Україна-ЄС. Він сигналізував, що українські перевізники чекають на прогрес в цьому питанні та готові до того, що кількість двосторонніх дозволів має бути на паритетній основі. Проте транзитні перевезення не мають обмежуватися жодною із сторін.

 

Владислав Криклій вкотре зазначив, що стримування польською стороною українських перевізників в дозволах має негативний ефект на показниках товарообігу і закликав Анджея Адамчика не допускати зупинки автомобільного сполучення.

 

За словами Владислава Криклія, квота польських дозволів на здійснення міжнародних вантажних автомобільних перевезень не повинна бути меншою, ніж 200 тисяч дозволів. Це той мінімум, який необхідний для здійснення перевезень українськими перевізниками.

 

Також Україна готова до впровадження цифрового обміну дозволами на перевезення. Міністр інфраструктури України повідомив про здійснені заходи в питанні налагодження контролю за процедурою оформлення дозволів та запропонував опрацювати питання сумісної цифрової інфраструктури та майбутнього переходу на електронні дозволи.

 

Він також повідомив, що українська сторона виконала всі взяті на себе зобов’язання під час минулих засідань Змішаних Комісій з питань міжнародних автомобільних перевезень та очікує на виконання зобов’язань польською стороною під час наступного засідання Комісії на початку листопада 2020 року.

 

У свою чергу, Анджей Адамчик відмітив прогрес України у будівництві доріг та зауважив на необхідності розвивати транспортні коридори, зокрема Go Highway. Він вбачає вирішення проблеми з недостатньою кількістю дозволів лише після пришвидшення прикордонного руху, а також в оптимізації роботи пунктів пропусків та розмежування пасажирських та вантажних перевезень.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.