Сума збитків у кілька сотень мільйонів євро обумовлена тим, що вартість всього річного товарообігу з Польщі до України становить приблизно 10 млрд. євро. Представники галузі, опитані кореспондентами видання, наводять приклади підприємств, які за останні два місяці втратили близько 8 млн. злотих (1,8 млн. євро).
Деякі перевізники намагалися уникнути заблокованих пунктів перетину кордону. Вантажі вирішили перевозити залізницею або об'їзним маршрутом, наприклад, через Словаччину. Це дозволяло доставити експортовані товари до місця призначення, але часто призводило до додаткових витрат. Транспортники сподіваються, що акцію протесту, яку вже призупинено, не буде продовжено з березня, оскільки навесні повертається найбільший рух із Польщі до України. Представники транспортної галузі зазначили, що, на їхню думку, Міністерство інфраструктури використовує півтора місяця, що залишилися до березня, для покращення положення польських перевізників відповідно до їхніх вимог. Видання додає, що ефект має бути таким, що транспортні компанії з Польщі не будуть витіснені з ринку перевізниками з України.
У свою чергу, як заявив міністр інфраструктури Польщі Даріуш Клімчак, досягнення угоди, згідно з якою транспортники мали призупинити протест із полудня середи, зажадало «болісної роботи».
Він запевнив, що зробить усе, щоб ухвалені рішення було виконано до 1 березня. За його словами, черги на прикордонних переходах зникнуть найближчими днями. На запитання - чи не можна було домовитися з перевізниками раніше, міністр наголосив на недбалості своїх попередників.