Сенат вніс безліч поправок, більшість з яких мали редакційний характер. Суттєві поправки спрямовані на запровадження обов'язку реєстрації в системі SENT для моніторингу автомобільних та залізничних перевезень вантажів та торгівлі паливом, а також каботажних перевезень, діяльності, що здійснюється перевізниками з-за меж Європейського Союзу та перевізниками, на які поширюються положення Регламенту Європейського парламенту та Ради.
Відповідно до закону, основним обов'язком автотранспортного підприємства, що направляє водія на територію Польщі (крім надання відрядженому водієві відповідних умов праці), є повідомлення про відрядження цього водія не пізніше ніж на початку шляху розміщення, використовуючи загальнодоступний інтерфейс, підключений до Інформаційної системи внутрішнього ринку (IMI).
Додатковим зобов'язанням перевізника буде забезпечення наявності у водія певних документів у паперовому чи електронному вигляді, що дозволить здійснювати контроль за дотриманням вимог, запроваджених законом, під час проведення придорожнього огляду.
Інформаційна система внутрішнього ринку використовуватиметься для перевірки законності розміщення повідомлень компетентними державними органами держав-членів. Положення закону визначають обов'язки автоперевізників із третіх країн, які направляють водіїв на територію Республіки Польща, та відряджених водіїв.
Система контролю за відрядженням водіїв на території Польщі включатиме дорожній контроль, який здійснюється співробітниками Інспекції автомобільного транспорту, та контроль за правильністю розміщення та умовами роботи відряджених водіїв, який здійснюється інспекторами Національної Трудової інспекції. Закон також визначає правила співробітництва з компетентними органами інших держав-членів та застосування накладених санкцій.
У разі, якщо іноземна особа, яка здійснює міжнародне перевезення вантажів автомобільним транспортом, у складі перевезення одночасно здійснює кілька транспортних операцій, на здійснення яких потрібно більше одного дозволу, для кожної такої транспортної операції потрібне окреме повідомлення. За відсутності повідомлення перевезення вважається здійсненим без дозволу. Таке рішення призведе до того, що за відсутності повідомлення в реєстр повідомлень іноземний перевізник буде зобов'язаний надати новий дозвіл на це перевезення.