Згідно з звітом, підготовленим Manpower Group, з квітня до кінця червня більше роботодавців у сфері логістики та транспорту заявляють про те, що їм доведеться скоротити зайнятість (34% відповідей), ніж посилити свої команди (29%). На думку авторів дослідження, плани щодо підбору персоналу компаній з транспортної, логістичної та автомобільної галузей набагато менш оптимістичні, ніж раніше.
У другому кварталі 36% компаній сектору не планують жодних змін у чисельності співробітників, а 2% організацій не знають своїх планів щодо набору персоналу на найближчий час. Прогноз чистої зайнятості, що є барометром ринку праці та показує плани компаній, пов'язані з набором нових співробітників, становить -5%. Це один із найнижчих результатів серед восьми проаналізованих секторів. Цей показник знизився на 23 відсоткові пункти порівняно з першим кварталом 2024 року, а також нижче на 24 відсоткові пункти у річному обчисленні.
За оцінкою експерта з ринку праці з Manpower Бартломея Деленжинського, на цю ситуацію впливає багато факторів.
За даними Job Market Insights, у сфері транспорту та логістики з січня по середину березня поточного року найбільш затребуваними вакансіями були:
- комірник;
- оператор навантажувача;
- водій;
- працівник складу;
- міжнародний експедитор;
- професійний водій із водійськими правами C+E.
На найбільшу кількість пропозицій могли розраховувати кандидати з районів Варшави, Вроцлава, Кракова, Гданська, Познані та Лодзі.