Основною темою зустрічі стало обговорення впливу угоди про лібералізацію вантажних автомобільних перевезень між Європейським Союзом та Україною на транспортний сектор ЄС.
В угоді, що діє з червня 2022 року, передбачається, зокрема, тимчасове звільнення від необхідності отримання дозволів на двосторонні та транзитні міжнародні автомобільні перевезення українських перевізників територією країн-членів ЄС.
Під час відеоконференції 1 лютого 2024 року Павло Ганчарж заявив, що ця угода призвела до нерівної конкуренції та значного дисбалансу на ринку автоперевезень, викликаючи неконтрольовані збитки у польських перевізників. Сторони також обговорили пропозиції щодо вирішення наявних проблем, висунуті польським урядом, «з урахуванням низки вимог протестуючих польських перевізників, що дозволить захистити транспортний ринок країн-членів ЄС і водночас надати подальшу допомогу Україні».
У польському інфраструктурному відомстві нагадали, що до набрання чинності Угодою, польські перевізники здійснювали близько 40% вантажоперевезень з Україною, а на даний час – близько 10%, решту перевезень здійснюють українські перевізники.