Рішення було ухвалено 21 червня. Зокрема, ухвалою скасовується плата за користування автошляхами держзначення для водіїв транспортних засобів масою до 3,5 тонн, тобто мотоциклів, легкових автомобілів та мікроавтобусів до 3,5 тонн. Плата за проїзд, як і раніше, стягуватиметься з транспортних засобів понад 3,5 тонн та автобусів, які пересуватимуться цими дорогами.
За даними Міністерства інфраструктури, внаслідок відмови від дорожніх зборів надходження до Національного дорожнього фонду (КАС) скоротяться приблизно на 200 млн. злотих (45 млн. євро) щорічно, тобто приблизно на 2,5%.
Поправка також забороняє обгін вантажівок на швидкісних автомагістралях. У ній міститься запис, що дозволяє такий маневр за умови, що транспортний засіб, що обганяється, «рухається зі швидкістю, значно меншою за дозволену швидкість». За даними Міністерства інфраструктури, яке відповідало за розробку законопроекту, різниця між вантажівками, що обганяють одна одну, повинна становити 10 км/год.
Як пояснюється в обґрунтуванні урядового законопроекту, положення про заборону обгону вантажівок
покликане підвищити безпеку на швидкісних трасах та автомагістралях, а також забезпечити дотримання водіями тягачів швидкісного режиму, що на трасах цього класу становить 80 км/год. Вантажівки рухаються з максимальною швидкістю близько 90 км/год, залежно від тягача, яким користуються водії.
Після схвалення Сенату документ має підписати президент. У Мінінфраструктури Польщі сподіваються, що нові правила набудуть чинності з 1 липня 2023 року.