Завантаження...

Польща: працівникам транспортно-логістичної галузі планують підвищувати зарплати

Польща: працівникам транспортно-логістичної галузі планують підвищувати зарплати

Останній «Барометр польського ринку праці», підготовлений Службою кадрів, показує, що 35% підприємців побоюються погіршення становища своїх компаній у 2024 році. Найбільше своїм становищем наступного року стурбовані компанії із торговельного сектору (52%), представники держуправління (45%) та готельно-ресторанного бізнесу (43%). Найбільш безпечно почуваються підприємці зі сфери будівництва (23% стурбовані своїм майбутнім), виробництва (26%) та сучасних технологій (30%).

 

За словами засновника Служби кадрів та експерт ринку праці Кшиштофа Інглота, найбільше занепокоєння майже кожного другого підприємця (45%) викликає зростання витрат на ведення бізнесу. На другому місці знаходиться інфляція (42%), а замикає трійку тиск із боку заробітної плати (28%), який, однак, має суттєво менше значення, ніж перші два фактори. Крім цього стурбованість викликають: падіння кількості замовлень, законодавчі та податкові зміни, дефіцит та плинність кадрів. При цьому 27% роботодавців готові наймати нових співробітників, особливо це стосується сектору TSL (38%). Крім того, 39% підприємців хочуть підвищити зарплати, 36% планують зберегти виплати на рівні 2023 року, і лише 11% мають намір опустити їх. Найбільш ймовірно, що підвищення планують великі компанії (47% проти 34% дрібних), при погляді на окремі галузі, особливо зрадіють працівники сектору TSL – 63% підприємців планують збільшення зарплат.

 

Компанії пропонуватимуть підвищення, але дуже скромні. Кожен п'ятий роботодавець не підвищуватиме зарплату більш ніж на 5%, а кожен четвертий роботодавець намагатиметься підвищити зарплату на 5-10%. 15% співробітників можуть розраховувати підвищення заробітної плати від 11 до 15%. Ще менше, 12%, матимуть підвищення від 16 до 20%. Небагато, лише 4% співробітників отримають підвищення заробітної плати, що перевищує 20%. Найщедріші роботодавці відносяться до сектору TSL, де заробітну плату планують збільшити від 11% до 20%. Так має намір зробити 54% компаній.

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.