Остаточне рішення з цього питання з’явиться лише на початку наступного року. Проте зараз уже зрозуміло, що європейська феміда погодилася з думкою позивачів про те, що вимога пакету мобільності повертати вантажний автомобіль на базу у країні, де він зареєстрований, щонайменше раз на вісім тижнів дещо безглузда, економічно невигідна та зашкодить екології.
Як пояснила незалежний експерт з транспортного права ЄС Маргарета Пшибила, така вимога пакету мобільності обмежує свободу надання послуг на єдиному ринку, а також вона надто дорого обійдеться для транспортного бізнесу і призведе лише до збільшення викидів парникових газів, оскільки значна частина великих вантажівок вимушена буде їхати на великі відстані порожняком.
Утім, також стало відомо, що дві інші вимоги суд не задовольнить. Так, вантажівку не потрібно повертати, але водій таки вимушений буде їхати додому хоч на один день максимум через чотири тижні перебування у рейсі. Інші обмеження пакету мобільності, що стосуються відпочинку водіїв, також залишаться у силі.