Згідно з звітом "Барометр перспектив зайнятості ManpowerGroup", з квітня по червень цього року 34% компаній з галузі TSL заявляють про необхідність скорочення зайнятості. За оцінкою авторів звіту, плани найму компаній із транспортної, логістичної та автомобільної галузей виразно менш оптимістичні, ніж раніше. Експерти називають основні проблеми, із якими стикається польська індустрія TSL. А саме:
- нестабільна геополітична ситуація;
- стагнація, що триває вже кілька місяців, і все ще погані економічні перспективи у значній частині країн ЄС, особливо у найбільшій економіці Європи – Німеччині;
- прикордонні блокади та страйки призвели до підвищення тарифів на автомобільні перевезення;
- побоювання щодо втрати фінансової ліквідності;
- зростання кількості стягнення боргів компаніями галузі транспортно-транспортних послуг;
- зміни у правилах усередині ЄС та третіх країн, які необхідно адаптувати;
- зміни у підході європейських імпортерів, які починають уникати Польщі як перевалочного вузла, приносять користь портам Копер та Трієст.
Вона наголошує, що галузь працює в кризових умовах уже чотири роки: починаючи з пандемії, війни в Україні та закінчуючи збоями на Червоному морі.