Завантаження...

Польща: до терміналу у Корощині на кордоні з РБ утворилася 40-кілометрова черга з вантажівок

Польща: до терміналу у Корощині на кордоні з РБ утворилася 40-кілометрова черга з вантажівок

Відправники вантажу та перевізники здивовані новими вимогами, які почали діяти з 22 березня. Виявляється, що 70% транспортних засобів не мають таких документів. Перед прикордонним переходом утворився величезний затор, і черга вантажівок складає близько 40 км. Як розповів віце-президент Національної асоціації перевізників у Бяла-Подлясці Славомір Костян, митні служби не справляються з такою кількістю автомобілів. Вже кілька тижнів збільшується трафік до країн Центральної Азії. Як правило, за 12-годинну зміну митники оформлюють 800-900 автомобілів, тоді як ще кілька місяців тому їхня кількість була майже вдвічі меншою.

 

З 22 березня, коли набули чинності додаткові документи, кількість вантажівок, що розмитнюються, скоротилася до 200-250 за зміну. Дані KAS показують, що 26 березня час очікування розмитнення вантажівок у Корощині збільшився до 43 годин, тоді як, наприклад, 12 березня він становив 11 годин, а днем ​​раніше, у понеділок – 20 годин.

 

У Єврокомісії зазначили, що зниження експорту санкційних товарів відповідає збільшенню їхнього експорту до країн, не охоплених санкціями, які є сусідами РФ. Інститут Брейгеля підрахував, що експорт до РФ із країн, які помістили її під санкції, різко впав після повномасштабного вторгнення. З січня 2019 року до лютого 2022 року цей показник у середньому становив $10,5 млрд на місяць, а в останні місяці - до $5-6 млрд, що означає зниження більш ніж удвічі. Зменшення обсягів багато в чому було пов'язане зі зниженням експорту машин та транспортного обладнання, який за цей період впав із середньомісячного рівня у $4,9 млрд до $1,1 млрд.

 

Експорт до РФ із країн, які не потрапили під санкції, стабільно зростав навіть до вторгнення і після початкового зниження залишався на підвищеному рівні із серпня 2022 року. У середньому з січня 2019 року до лютого 2022 року ці країни експортували до РФ товарів на суму $6 млрд на місяць. Після вторгнення в Україну експорт збільшився майже вдвічі і склав $11,5 млрд. Це збільшення лише трохи менше, ніж скорочення експорту з країн, які потрапили під санкції. Крім того, збільшення експорту з країн, що не перебувають під санкціями, зумовлено головним чином автомобілями та транспортним обладнанням, що є дзеркальним відображенням зниження експорту з країн, що зазнали санкцій. Призупинення поставок автомобілів та електрогенераторів у РФ було компенсовано експортом цих виробів сусідніми державами. Зміна маршруту експорту товарів стосується експорту на суму 760 млн. євро.

 

Як зазначає видання, Корощин — єдиний пункт перетину кордону, що діє, між Польщею та РБ. З початку війни ним можуть користуватися лише автомобілі з реєстрацією ЄС, які їдуть до найближчого білоруського складського терміналу, де їх пересаджують у автомобілі, допущені до керування РФ та РБ.

 

За інформацією видання, польські перевізники звернулися до уряду з проханням відкрити хоча б ще один перехід із РБ. При цьому наголошується, що подібний сценарій є малоймовірним, оскільки Мінськ знову посилив напади на польський кордон - щодня польські прикордонники відзначають напади від 50 до 250 мігрантів.

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.