"Пандемія розірвала ланцюги поставок. Це проблема для виробників та торговельних компаній, незалежно від галузі, яким терміново потрібно поповнити запаси на заводи або склади. - Половина наших замовлень - це термінові перевезення, в основному на експорт", - каже Лукаш Завадзкі, менеджер із експедиції в Sachs Trans.
"Термінові перевезення означають доставку вантажу протягом 24 годин, наприклад, з Польщі до Франції в районі Парижа або з Німеччини до Великобританії. - Це результат пандемії, оскільки раніше не було попиту на такі послуги, які в кілька разів дорожчі за стандартні", - вважає Завадзкі.
Дешевше передати терміновий автомобільний транспорт на аутсорсинг, ніж дозволити простої на заводі чи виснаження складських запасів ходової продукції.
Експедитори в Європі помічають великі проблеми з поставками автомобілів. Багато дрібних перевізників відмовилися від перевезень, перелякані кризою, що виникла в результаті заморожування економіки, і зневірені зростанням труднощів у функціонуванні. Пакет мобільності, накладений великими країнами ЄС, додатково збільшує адміністративний тягар, з яким малі компанії не справляються.