Випробування довели, що ці напівпричепи дозволяють на регіональних маршрутах економити від 5% до 10% дизельного палива, говорять експерт. Уся справа у кращій аеродинаміці транспортного засобу, завдяки якій під час руху зменшується так званий ефект всмоктування.
Цього результату вдалося досягнути завдяки змінній висоті даху напівпричепа, регулювати яку можна просто під час руху у залежності від того, з якою швидкістю ви їдете та скільки вантажу знаходиться усередині. Його можна піднімати та опускати в діапазоні 50 см. В результаті водій отримує таку конфігурацію, яка максимально зменшує опір повітря.
«У регіональних перевезеннях нам вдалося зменшити споживання дизельного палива на вражаючі вісім відсотків. Зараз тривають подальші випробування, особливо на дальніх маршрутах, щоб визначити повний потенціал економії цієї технології», - повідомила Сабріна Хукріде, керівник відділу управління автопарком Sievert Logistik.
«Аеродинаміка має велике значення, коли йдеться про споживання палива та про викиди шкідливих для навколишнього середовища парникових газів. З новими причепами EcoFLEX ми робимо ще один важливий крок у плані зниження викидів CO2», - додав Карстен Блей, керуючий директор Sievert Logistik.